یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آشنایی با ساخت بنر

نویسنده: زهرا خلف زاده طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 27 امتیاز 0 از 0 نظر

برای درک بهتر طراحی بنر چیست؟ شما باید ابتدا بدانید که مهارت‌های لازم و ابزارهایی که مورد نیاز دارید، چه مواردی می‌باشند؟ درک جزئیات مهم برای طراحی بنر ساده‌تر و بی‌نظیرتر به شما کمک می‌کند تا پله پله در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی، بنر سایت و موارد مختلف به بهترین شکل ممکن عمل کنید. در ادامه سعی داریم مهارت‌های لازم و روش مناسب برای خلق و طراحی بهترین بنر را عنوان کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ابزارهای گرافیک طراحی بنر چیست؟

تاثیر وجود ابزارهای گرافیکی مهم در طراحی بنر چیست؟ آیا برای طراحی بهتر به ابزارهای گرافیکی ویژه نیاز دارید؟ برای ایجاد لوگو، هویت بصری برند­تان و … به یک طراح گرافیک و فردی که به ابزارهای گرافیکی آشنا باشد نیاز خواهید داشت؟ زمانی که شروع به دیجیتال مارکتینگ می‌کنید و قصد دارید برندتان را در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف به رشد برسانید، قطعاً به طراحی بنر نیاز خواهید داشت. طراحی بنر حرفه‌ای و البته ویژه کار افرادی است که توانایی فعالیت با ابزارهای گرافیکی خاص را داشته باشند. ابزارهای گرافیکی در طراحی بنر به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با سرعت بیشتری بنر خود را تولید نمایید.

مزیت استفاده از ابزارهای گرافیک طراحی بنر چیست؟ این سوال ذهن بسیاری از طراحان را به خود معطوف کرده است. اگر به تازگی در زمینه طراحی بنر فعالیت می‌کنید، خوب می‌دانید که طراحی دستی کار ساده‌ای نیست. ابزارهای متنوع گرافیکی که هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند و البته شما به واسطه آنها می‌توانید فعالیت خود را انجام دهید، به شما کمک می‌کنند تا به صورت اتوماتیک بنرهای بی‌نظیر و البته با کیفیت را تهیه کنید. هر کدام از ابزارهای متنوع بر اساس ویژگی‌های مختلف و آپشن‌هایی که درون خود دارند، می‌توانند به شما در راستای رسیدن به هدفتان کمک کنند. شما با استفاده بهینه از انواع ابزارهای گرافیکی برای طراحی بنر سایت، بنر اینستاگرام، بنر تبلیغاتی و … ابتدا باید آموزش‌های لازم را در خصوص هر ابزار ببینید. سپس باید به این سوال پاسخ دهید که ابزارهای گرافیکی ویژه موجود در بازار برای طراحی بنر چیست؟

آشنایی با ساخت بنر

راز طراحی بنر چیست؟

بنرها دارای نمونه‌های مختلفی هستند. از میان آنها می‌توانیم به بنر سایت، بنر اینستاگرام، بنر تبلیغاتی و … اشاره کنیم. شما انواع بنرهای مختلف را می‌توانید توسط نرم‌افزارها و ابزارهای گرافیکی زیر طراحی و تولید نمایید:

  • برنامه فتوشاپ
  • Adobe indesign
  • Coreldraw
  • Inkspace
  • Sketch
  • ایلاستریتور
  • Affinity designer
  • Photoscape
  • Gravit designer

این ابزارها هر کدام دارای معایب و مزایای متعددی هستند. شما با توجه به نیازتان و همچنین با در نظر داشتن معایب و مزایای هر برنامه و نرم‌افزار می‌توانید برای طراحی و تولید بنرهای مختلف اقدام کنید. آموزش دیدن در زمینه طراحی بنر توسط هر کدام از نرم‌افزارهای معرفی شده به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بیشتر برای طراحی بنر اقدام کنید. تنها سوالی که پس از درک بهترین نوع نرم‌افزارهای گرافیکی باید از خود بپرسید آن است که نقش هر نرم‌افزار در طراحی بنر چیست؟

مهارتهای لازم برای طراحی بنر چیست؟

پس از آنکه درک کردید از چه نرم‌افزاری باید استفاده کنید، حال باید بدانید که مهارت‌های لازم برای طراحی بنر چیست؟ تنها آموزش برای استفاده از نرم‌افزارها نمی‌تواند به شما در طراحی ویژه و منحصر به فرد کمک کند. شما باید آنقدر در زمینه طراحی توسط نرم‌افزارهای مختلف تکرار و تمرین داشته باشید تا به مهارت‌های لازم برای طراحی بنرهای متنوع دست یابید. این مورد به شما کمک می‌کند تا رفته رفته و پس از گذشت مدتی بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با کیفیت بی‌نظیر برای طراحی بنر مخصوص به خود و یا برندتان اقدام کنید. در فرایند طراحی و تولید بنرهای مختلف به ویژه بنر تبلیغاتی شما باید مهارت‌های لازم در خصوص سایزهای مد نظر برای طراحی بنر، رنگ های انتخاب شده برای طراحی بهتر و موارد ویژه دیگر را نیز داشته باشید.

در چنین حالتی مهارت‌های لازم به شما کمک می‌کنند تا بتوانید میزان عملکرد بنرهای خود را برای تبلیغات و موارد مختلف دیگر بسنجید و سپس برای انتشار آنها اقدام نمایید.

آشنایی با ساخت بنر

طراحی بنر سایت

یکی از مهارت‌هایی که به آن نیاز دارید تا در زمینه طراحی بنر ویژه اقدام کنید، استفاده از رنگ بندی cta برای طراحی بنر است. انتخاب زمینه، رنگ‌های مورد استفاده در طراحی بنر، انتخاب رنگ صحیح برای طراحی لوگو و موارد مختلف دیگر تاثیر بسزایی در میزان بازخورد بنر شما خواهند داشت. تئوری رنگ cta به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین رنگ مربوط به برندتان را بیابید و از آن برای طراحی بنرهای متنوع و ویژه استفاده کنید. این تکنیک و مهارت به شما کمک می‌کند تا به سوال خود یعنی مهارت‌های لازم برای طراحی بنر چیست؟ به سادگی پاسخ دهید.

یکی از مهمترین مهارت‌های لازم برای طراحی بنر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که یکی از مهمترین و جذاب‌ترین مهارت‌هایی که شما باید در طراحی بنر آن را فرا بگیرید، حفظ سلسله مراتب تعیین شده برای قرار دادن در بنر نهایی می‌باشد. برای مثال شما نمی‌توانید توضیحات محصول خود را در ابتدا عنوان نمایید و سپس از تایتل یا سرتیتر رونمایی کنید. شما برای طراحی بهتر باید سلسله مراتب عنوان کردن موارد در بنر خود را در نظر داشته باشید و یکی پس از دیگری آنها را بیان نمایید. این موارد ذهن مخاطب را به راحتی به چالش می­کشند و شما می‌توانید با نیازسازی صحیح در مخاطب به فروش بیشتر و یا ارائه محصول تان بیانجامید.

اصول دیگری که در بنرهای تبلیغاتی باید به آن توجه ویژه‌ای شود، استفاده از متون خوانا و البته جذاب است.  مخاطب با خواندن متن بنر شما درگیری بیشتری برای درک موضوع خواهد داشت. از طرفی ذهن مخاطب درگیر خواهد شد و با خود تصور می‌کند که دلیل اصلی طراحی بنر چیست؟ این مورد به کلیک بیشتر بنر تبلیغاتی در سایت ها و پاسخ به کامنت‌های بنرهای منتشر شده تبلیغاتی در اینستاگرام می‌انجامد. در این حالت شما به سادگی توانسته‌اید مهارت‌های لازم برای طراحی بنر متنوع را بیابید. همچنین با در نظر داشتن سایز، متن هایی که قصد دارید در بنر آنها را عنوان کنید، عکس انتخابی، رنگ‌های قصد دارید در بنر از آنها استفاده کنید و ... یک بنر ویژه و البته جذاب بر اساس نیاز مخاطبین را طراحی و تولید می­کنید.

آشنایی با ساخت بنر

بهترین نرم افزار گرافیکی برای طراحی بنر چیست؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه یک اثر استثنایی خلق کنیم؟

راز بهترین طراحی بنر چیست؟ این سوالیست که بسیاری از صاحبان برند از ما می‌پرسند. در پاسخ به چنین سوالی باید عنوان کنیم که شما باید یک اثر استثنایی و ویژه خلق کنید. در این حالت مخاطب دیگر نمونه قدیمی و تکراری بنر را مشاهده نمی‌کند و به راحتی با کلیک بر روی بنر تان به صفحه فرود اصلی سایت و غیره مراجعه می‌نماید. محصولات متنوع شما را مشاهده می‌کند و در انتها برای خرید محصول و یا ارائه خدمات متنوع اقدام خواهد کرد. همانطور که طراحان لباس و موارد مختلف دیگر در جامعه برای رشد برند خود از ویژگی‌های منحصر به فردی استفاده می‌کنند و محصولات جدیدی تولید می­نمایند، شما نیز باید با در دست داشتن محصولی جدید و یا خدماتی منحصر به فرد که نسبت به رقیبان دارای ارجحیت بیشتری است، برای خلق یک اثر استثنایی در زمینه طراحی بنر اقدام کنید. این مورد قطعاً به رشد دیجیتال مارکتینگ شما و افزایش فروش شما کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

برای آنکه بتوانید پاسخ سوال بهترین روش طراحی بنر چیست؟ را بدهید باید ذهن خلاقی داشته باشید. داشتن ذهن خلاق به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ترفندهای فروش بی‌نظیر به معرفی محصول خود بپردازید. برای مثال اگر دارای یک برند تولید کننده کتاب هستید، می ‌توانید در شبکه‌های مختلف و تنها با تولید پادکست‌های متنوع نظر مخاطبین را به کتاب‌های خود جلب کنید. شما قرار نیست در بنر طراحی شده خود اطلاعات کافی و کاملی در خصوص یک کتاب را عنوان کنید، بلکه شما قرار است تنها اطلاعات مکفی و کوتاهی از یک کتاب را در بنرتان توضیح دهید. از طرفی مخاطب درگیر می‌شود تا پادکست شما را که خلاصه‌ای از محتوای اصلی کتاب است، گوش دهد.

مخاطب پس از آنکه از طریق بنر تبلیغاتی و یا بنر اینستاگرامی شما وارد داستان شده است سعی می‌کند یکی پس از دیگری مراحل را طی کند تا در انتها، ذهن خود که مجذوب موضوع کتاب است را آرام نماید. استفاده از ترفندهای این چنین و یا استفاده از ترفندهایی برای فروش بیشتر و ارائه خدمات متنوع‌تر می‌توانند به شما در داشتن یک بنر استثنایی خلق شده کمک کنند.

آشنایی با ساخت بنر

ایده ­های جدید برای خلق بنر اینستاگرامی

یکی از روش‌های دیگری که به واسطه آن می‌توانید به سوال بهترین روش طراحی بنر چیست؟ پاسخ دهید، آن است که از روش‌های آموزشی استفاده کنید. شما با آموزش دادن به افرادی که علاقمند به آموزش در زمینه موارد مختلف هستند می‌توانید آنها را به سمت برند خود بکشانید. برای مثال اگر برندتان در زمینه تولید و طراحی لباس فعالیت می‌کند، شما می‌توانید با آموزش در خصوص سبک مینیمال لباس پوشیدن و استایل کردن لباس‌های مختلف با یکدیگر نظر مخاطبین را به سمت برند خود جلب کنید. تنها کافی است برای ساخت بنرها و طراحی‌های برنامه‌های متنوع از کلمه آموزش رایگان استفاده کنید.

چالش‌ها و راهکارها در دنیای پویا و رقابتی طراحی بنر

یکی از چالش‌ها و مهم‌ترین مواردی که ممکن است برای شما رخ دهد، آن هم در طراحی بنر چیست؟ پاسخ به این سوال نیاز شما را برای طراحی پویاتر در دنیای رقابت پسند طراحی بنر رفع خواهد کرد. زمانی که وارد تولید و عرضه محصولات یا خدمات مختلفی می‌شوید نه تنها شما بلکه هزاران فرد دیگر در این زمینه در دنیا فعالیت می‌کنند. وجود مزیت‌های رقابتی متعددی که شما در برندتان ایجاد و ایفا می‌کنید، سبب می‌شوند تا افراد مختلف پس از بررسی مزیت‌های برند شما نسبت به رقیبان برند شما را انتخاب کنند. یکی از چالش‌هایی که شما در دنیای پویا و رقابت پسند طراحی بنر با آن مواجه هستید، انتخاب مزیت‌های متعدد در طراحی بنر است.

برای مثال اگر در زمینه فروش محصولات مختلف فعالیت می‌کنید و یا یک رستوران بزرگ دارید، می‌توانید با عبارت یکی بخر دوتا ببر، بنر تان را جذاب‌تر کنید. شما به خریداران عنوان نموده‌اید که با خرید یک محصول و تنها با پرداخت یک هزینه می‌توانند دو محصول متفاوت را از برند شما دریافت کنند.

آشنایی با ساخت بنر

طراحی بنر سایت

نه تنها این مورد در طراحی بنر تبلیغاتی و اینستاگرام بلکه موارد متنوع دیگر می‌توانند به شما کمک کنند تا راهکاری برای چالش‌های مختلف بیندیشید. برای مثال اگر برندتان دارای پویایی و انعطاف بسیار زیادی باشد می‌تواند بر اساس نیاز مخاطب فعالیت کنید. تصور کنید در بنر تبلیغاتی خود برای فروش لوازم خانگی از عبارت فروش اقساطی استفاده کرده‌اید. شما باید در نظر داشته باشید که ممکن است این کلمه و این عبارت برای شما دردسرهای بسیاری را به ارمغان آورد. با در نظر داشتن موارد متعدد در خصوص رفع چالش‌های ایجاد شده شما می‌توانید از این عبارت استفاده کنید و برندتان را بر اساس تعداد مزیت‌های رقابتی بی‌شمار نسبت به برندهای دیگر برای فروش، مناسب‌تر معرفی کنید.

نقش طراحی بنر در تبلیغات آنلاین و افزایش تبلیغات دیجیتال

آیا تا به حال به این سوال فکر کرده‌اید که نقش طراحی بنر چیست؟ در دنیای هوشمند که دیجیتال مارکتینگ و البته فروش آنلاین رشد بسیار زیادی پیدا کرده است، شما باید به دنبال روش‌های تبلیغاتی آنلاین باشید. شما با داشتن فروش آنلاین و البته فروش حضوری محصولات خود می‌توانید به صورت دوجانبه درآمد داشته باشید. طراحی بنر چه به صورت تبلیغاتی و چه به صورت موارد مختلف دیگر به شما کمک می‌کند تا در شبکه‌های اجتماعی مختلف بتوانید برندتان و تولیدات تان را معرفی کنید. بدین صورت با افزایش تبلیغات دیجیتال و طراحی بنر توانسته است نقش موثری ایفا کنید. به عبارت دیگر بنر طراحی شده شما از سوی مخاطبین جذاب بوده است. اگر قصد دارید برند خود را مطرح و معرفی کنید، بهترین روش برای شما طراحی بنر ویژه به عنوان تبلیغات آنلاین در شبکه‌های اجتماعی متنوع است. این مورد در نهایت به افزایش تبلیغات دیجیتال و میزان فروش شما می‌انجامد.

آشنایی با ساخت بنر

چگونه یک بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام بسازیم؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی کاتالوگ هزینه طراحی گرافیکی طراحی گرافیکی

سوالات متداول

شما به واسطه طراحی بنر می‌توانید در شبکه‌های مختلف اجتماعی مانند اینستاگرام و حتی سایت‌های مختلف که بیننده بسیار زیادی دارند به تبلیغ بپردازید. همین مورد سبب می‌شود تا افزایش تبلیغات دیجیتال به فروش بیشتر شما در نهایت کمک کند.

تولید و طراحی بنر به روش متحرک به شما کمک می‌کند تا نظر مخاطبین در سنین مختلف را به سمت بنر خود جلب کنید. از طرفی این نمونه از بنرها دارای تنوع بیشماری هستند و به یونیک بودن بنر نهایی تولید شده شما کمک خواهند کرد.

یکی از چالش‌های مهمی که در طراحی بنر با آن مواجه خواهید شد، استفاده از مزیت‌های رقابتی متعدد در متون استفاده شده طراحی بنر است. شما در متن بسیار کوتاهی باید نظر مخاطب را با کلمات گیرا و البته جذاب جلب کنید.

برای آنکه بنر یونیک و جذابی داشته باشید باید ایده‌های جدیدتری را بیابید. استفاده از هوش مصنوعی و همچنین ایده گرفتن از بنرهای تبلیغاتی متنوع تولید شده دیگر به شما تنها در ایده گرفتن کمک می‌کنند.


نویسنده: زهرا خلف زاده طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 27 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر چیست طراحی گرافیکی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر استوری طراحی بنر اینستاگرامی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :