یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

روش‌های نوین در طراحی بنرهای جذاب

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 22 امتیاز 0 از 0 نظر

ساخت بنر جذاب تبلیغاتی و بنرهای متنوع دیگر تنها از یک هنرمند که دارای استراتژی می‌باشد، بر خواهد آمد. اگر شما هم به تازگی برای طراحی بنر تبلیغاتی، بنر سایت، بنر اینستاگرام و …  اقدام نموده‌اید، خوب می‌دانید که طراحی این موارد منوط به آن است که شما از ایده‌های متنوع و جدید استفاده کنید. در این متن سعی داریم استراتژی و نکات مهم برای ساخت بنر جذاب را عنوان کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هنر ساخت بنر جذاب در عصر دیجیتال

ساخت بنر جذاب در عصر دیجیتال امروزه که برندهای متنوع برای رشد خود از آن استفاده می‌کنند، موردی بسیار مهم خواهد بود. تصور کنید در یک مسابقه قرار دارید و باید با برندهای مختلف دیگری که رقیبان شما به حساب می‌آیند، مسابقه دهید. مسابقه شما در زمینه فروش و یا عرضه دیجیتال می‌باشد. در گذشته بسیاری از برندها تنها به صورت حضوری برای فروش محصولات خود و یا ارائه خدماتشان اقدام می‌کردند. امروزه بیشتر برندها به صورت فعال در شبکه‌های اجتماعی برای فروش محصولات خود و یا ارائه خدمات اقدام می‌کنند. آنها بر این باورند که با هنر ساخت بنر جذاب در عصر دیجیتال می‌توانند نظر مخاطبین بیشتری را به سمت برند خود جلب نمایند.

این موضوع سبب شده است تا مخاطبین در هر نقطه‌ای از ایران که به محصولات شما علاقه داشته باشند به سمت سایت و پیج شما راهنمایی شوند. به عبارت دیگر شما در عصر دیجیتال و پیشرفت تکنولوژی به گونه‌ای عمل کرده­اید که دو مغازه دارید اما یکی از مغازه‌های شما هیچ هزینه‌ای را به عنوان اجاره برای شما در بر نخواهد داشت.

در شبکه‌های مختلف اجتماعی شما با ساخت بنر جذاب می‌توانید بسیاری از بینندگان و شنوندگان را به سمت برندتان بکشانید. روش‌ها و استراتژی‌های مختلفی وجود دارند که شما به واسطه آنها می‌توانید در طراحی بنر جذاب خود مواردی را رعایت کنید. قطعاً میزان فروش خود را توسط همین بنر ساخته شده جذاب افزایش می­دهید. یکی از پلتفرم‌هایی که بدین صورت فعالیت می‌کند و امروزه بلاگرهای بسیار زیادی در آن در حال کار هستند، اینستاگرام می‌باشد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن سایز استاندارد بنر در اینستاگرام و همچنین ایده‌های متنوع موجود برای ساخت بنر جذاب اقدام کنید.

روش‌های نوین در طراحی بنرهای جذاب

ساخت بنر جذاب

بنر سایت نیز یکی از انواع بنرهایی است که شما می‌توانید با ساخت جذاب آنها و طراحی بی‌نظیرشان نظر مخاطبین را که در سایت‌های متنوع دیگر در حال گشت و گذار هستند، جلب نمایید. تعداد کلیک‌های انجام شده در سایت و انتقال مخاطبین از سایت کلیک کننده به سایت اصلی شما سبب می‌شود تا در الگوریتم گوگل از جایگاه مناسبی برخوردار گردید. بدین صورت شما تنها با ساخت بنر جذاب چه برای اینستاگرام و یا برای سایت خود توانسته‌اید قدمی محکم در رشد مارکتینگ خود در عصر دیجیتال بردارید. برای آنکه بتوانید هنر خود را بروز دهید شما به استراتژی‌ها و نکات‌های متنوع نیاز دارید.

استراتژی‌ها و نکاتی برای ساخت بنرهای جذاب برای جذب مخاطبان

با درک بهتر دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات گسترده به این نکته پی می‌برید که ساخت بنر جذاب می‌تواند گام بسیار بزرگی را در راستای موفقیت برند شما برایتان بردارد. به همین منظور استفاده از استراتژی‌ها و در نظر داشتن نکات مختلف زیر برای ساخت بنر جذاب بسیار اهمیت دارند:

  • سعی کنید در ساخت بنر جذاب خود بر اساس پلتفرمی که قصد دارید بنرتان را در آن نشر دهید از سایزهای مخصوص و استاندارد استفاده کنید. این مورد به شما این امکان را می‌دهد تا بدون تغییر رزولوشن بتوانید ابعاد و اندازه بنر خود را بزرگتر یا کوچکتر نمایید.
  • ترتیب استفاده از لوگو و موارد مختلف را در ساخت بنر جذاب خود در نظر داشته باشید. شما ابتدای امر باید در صفحه بنر طراحی شده خود از لوگو استفاده کنید. در پله بعدی شما پس از قرار دادن لوگوی مد نظر خود باید شعار و یا رسالت برندتان را معرفی نمایید. در انتهای مورد شما باید کال تو اکشن ایجاد کنید و با پرسیدن سوال‌های مخصوص که به هدف شما نزدیک است، ذهن مخاطب را درگیر نمایید.
  • در زمان طراحی و ساخت بنر جذاب بهتر است به این نکته توجه کنید که استفاده از رنگ‌های شلوغ و ایجاد عدم هماهنگی میان آنها می‌تواند نظر مخاطب را به جای جلب کردن از سمت بنر شما دور سازد. سعی کنید در این زمینه از هماهنگی میان رنگ‌ها و حتی هماهنگی میان فضا‌بندی استفاده نمایید تا در انتها بنری جذاب داشته باشید.

روش‌های نوین در طراحی بنرهای جذاب

ساخت بنر سایت و بنر اینستاگرام!!

  • یکی از نکات مهمی که باید در زمان استفاده با آن توجه کنید، انتخاب تگ لاین موثر می‌باشد. برای ساخت بنر جذاب شما در صفحه اصلی بنرتان نمی‌توانید کلیه ویژگی‌های محصول­تان و یا خدمات­تان را عنوان کنید. کلمات با قدرتی که در خود دارند به شما این امکان را می‌دهند که در متنی بسیار کوتاه، شما بتوانید مخاطب را به سمت برندتان جذب کنید.
  • استفاده از ادیت‌های جذاب، فونت‌های بی‌نظیر، رنگ‌های متناسب با برندتان و موارد مختلف دیگر در ساخت بنر جذاب تاثیر بسزایی خواهند داشت. شما با انتخاب صحیح تان در زمینه موارد عنوان شده می‌توانید به بهترین شکل ممکن احساسات و نظر مخاطب را به موضوع اصلی بنر تان جذب نمایید.
  • سعی کنید در متن بنر­تان از تبلیغات موثر استفاده نمایید. همچنین نیاز مخاطب هدف را نیز برای ارائه بهتر خدمات درک کنید.
  • برای پاسخ دریافت شده صحیح پس از ساخت بنر جذاب خود می‌توانید از روش اضطراب و ترس استفاده کنید. برای مثال اگر بنر شما در زمینه ارائه تخفیف برای فروش محصولات متفاوت است، می‌توانید با محدود کردن زمان ارائه تخفیف افراد را برای خرید سریع‌تر مضطرب کنید.
  • برای ساخت بنر جذاب شما باید در قسمت انتهایی دکمه کال تو اکشن یا دکمه کلیک بر روی بنر را داشته باشید. کال تو اکشن در پلتفرم اینستاگرام به صورت سوال‌های پرسیده شده و پاسخ‌های دریافت شده در دایرکت و یا در زیر پست اینستاگرام می‌باشند. کال تو اکشن در بنر سایت معمولاً بر روی همان بنر می‌باشد و شما قابلیت کلیک کردن بر روی آن را دارید.
  • سعی کنید در طراحی و ساخت بنر جذاب خود خلاقیت داشته باشید و مانند دیگر رقیبان خود اقدام نکنید. همچنین سعی کنید همه چیز را در ساده‌ترین حالت ممکن انجام دهید و شفافیت بسیار زیادی را در لحن خود داشته باشید. صداقت می‌تواند به پیشرفت برند شما در این زمینه کمک کند.

با در نظر داشتن استراتژی‌ها و نکات عنوان شده شما می‌توانید برای ساخت بنر جذاب اینستاگرام، سایت و … خود اقدام کنید.

روش‌های نوین در طراحی بنرهای جذاب

طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بنرهای جذاب برای ایجاد برتری در تبلیغات آنلاین

در دنیای امروز که همه افراد گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و موارد مختلف دیگر را در دست دارند، ساخت بنر جذاب می‌تواند یک اولویت برای شما باشد تا برند تان را نسبت به رقیبان در فضای مجازی جلو بیندازید. زمانی که وارد شبکه مجازی مانند اینستاگرام می‌شوید به عنوان یک بیننده ممکن است بنرهای تبلیغاتی متنوعی را ببینید. بر روی یک بنر نوشته شده است، آیا از ریزش مو رنج می‌برید؟ بر روی بنر دیگر نام غذایی خارجی را نوشته­اند و از شما پرسیده­اند، آیا آن را می‌شناسید یا خیر؟ بنرها دارای تایتل‌ها و عنوان‌های مختلفی در پلتفرم تبلیغاتی اینستاگرام هستند. قطعاً شما هم اگر در زمینه مشابهی فعالیت می‌کنید و دارای رقیبان بسیار زیادی هستید باید با ساخت بنرهای جذاب برای ایجاد برتری در زمینه تبلیغات اقدام کنید. این مورد به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد مخاطبین بیشتری را با دیدن عنوان جذاب بنر­تان و حتی عکس مناسب انتخاب شده به سمت پیج خود راهی کنید.

به عبارت دیگر در زمینه ساخت بنر جذاب، داشتن ایده‌های متنوع در فیلد تبلیغات یکی از گزینه‌های مهم و موثر خواهد بود. یکی از روش‌هایی که می‌توانید به وسیله آن برای ساخت بنر جذاب اقدام کنید، استفاده از مدل ساخت بنر متحرک است. بنرهای قدیمی طراحی شده تنها در یک صفحه خلاصه می‌شدند و کلیه اطلاعات در همان دید اول به عموم مخاطبین نمایش داده می‌شد.

با روش طراحی و ساخت بنر جذاب متحرک بیننده اطلاعی در خصوص محتوای باقیمانده و تولید شده که قرار است در ادامه بنر به او نمایش داده شود، ندارد. به همین دلیل تا انتهایی‌ترین زمان مشاهده بنر برای دریافت پاسخ خود در صورت ارائه عنوان و سوال جذاب منتظر خواهد ماند. این مورد به یکی از نقاط قوت شما برای ایجاد برتری در تبلیغات آنلاین می‌انجامد. شما می‌توانید با ساخت بنر جذاب خود نظر مخاطبین بسیار زیادی را به سمت برندتان جلب کنید. همچنین آنها را برای مشاهده فعالیت برندتان، خدماتی که ارائه می‌دهید، محصولاتی که تولید می‌کنید و … به سمت سایت و یا پیجتان راهنمایی کنید.

روش‌های نوین در طراحی بنرهای جذاب

چگونه یک بنر تبلیغاتی بسازیم؟

استفاده از ترفندها و تکنیک‌هایی برای ایجاد بنرهای شگفت‌انگیز

برای آنکه بتوانید پس از ساخت بنر جذاب خود تاثیر آن را در فروش آنلاین مشاهده کنید، باید از ترفندها و تکنیک‌های شگفت انگیز استفاده کنید. ترفندها و تکنیک‌هایی که هیچ فردی تا به امروز از آنها استفاده نکرده است و یا تعداد کمی از آن بهره جستند، می‌توانند بهترین گزینه برای ساخت بنر شگفت انگیز شما باشند.

یکی از تکنیک‌های موثر و ترفندهای ایجاد شده در زمینه ساخت بنر جذاب استفاده از داستانی متوالی است. در پلتفرم اینستاگرام مشاهده کنندگان به دنبال داستان‌های واقعی و جذاب هستند. برای مثال اگر برند شما داستانی بی‌نظیر را در پشت پرده خود دارد، می‌توانید با اشاره ظریف به داستان موجود ذهن مخاطبین را درگیر کنید. این مورد سبب می‌شود تا تعامل مشاهده کننده در پلتفرم اینستاگرام با شما بیشتر گردد. آنها مداوم به پیج شما سر می‌زنند و قصد دارند بدانند در پشت پرده زندگی شما، داستان موجود چیست؟ این مورد یکی از ترفندهای شگفت انگیز است که شما با داستان جذاب و البته صادقانه خود می‌توانید به بنر خود رنگ و بوی ویژه‌ای بدهید.

در ترفند دیگر برای ساخت بنر شگفت انگیز و جذاب شما می‌توانید به خلق شخصیت‌های کارتونی جدید بپردازید.  اگر گرافیست هستید و یا در برندتان یک گرافیست مطرح دارید، با استفاده از فعالیت‌های او می‌توانید یک شخصیت کارتونی جدید بسازید. همچنین داستان‌های مد نظر خود را حول محور داستان‌های همان شخصیت کارتونی عنوان کنید. مخاطبین چه در سایت‌ها و چه در پلتفرم اینستاگرام با ترند شدن شخصیت کارتونی ساخته شده توسط شما سعی می‌کنند با دنبال نمودن­تان سوالات خود را پاسخ دهند. نه تنها این ایده‌ها بلکه ایده‌های متنوع دیگر می‌توانند در ساخت بنر سایت، بنر تبلیغاتی، بنر اینستاگرام و … تاثیر گذار و موثر باشند.

روش‌های نوین در طراحی بنرهای جذاب

ترفندهای جذاب برای ساخت بنر

راهنمایی برای طراحی بنر با اصول سادگی و الگوی مینیمالیستی

یکی از نکاتی که در قسمت بالا در زمینه ساخت بنر جذاب به آن اشاره کردیم، استفاده از اصول سادگی است.  اگر بنر شما دارای شلوغی‌های بسیار زیادی باشد و رنگ‌های متنوعی در طراحی آن استفاده شده باشند، قطعاً بیننده گیج خواهد شد. شما با داشتن یک راهنمای ساده برای ساخت بنر مد نظر خود و با استفاده از الگوی سبک مینیمال می‌توانید یک بنر طراحی شده ویژه داشته باشید. در این حالت فضا‌بندی صحیح و همچنین ادیت عکس‌ها به روشی ساده سبب شده­اند تا محصول و یا خدمات ارائه شده توسط شما به بهترین شکل ممکن به بیننده انتقال داده شوند. از طرفی بیننده با فونت ساده نوشته شده بر روی بنر شما به راحتی می‌تواند برای خواندن متن اقدام کند. درک ساده‌تر و راحت‌تر متن، عکس و … با ساخت بنر ساده و با الگوی مینیمالیست از سوی بیننده و مخاطب امکان‌پذیر است.

برای مثال اگر شما در زمینه آموزش خیاطی فعالیت می‌کنید و قصد دارید با ساخت بنر جذاب خود مخاطب را به سمت ثبت نام در کلاس‌هایتان راهنمایی کنید، استفاده از یک پلتفرم و الگوی ساده مینیمال می‌تواند به شما و همچنین به مخاطبین­تان در درک موضوع کمک کند. تنها کافی است به الگوهای موجود در سایت‌های مختلف توجه کنید. با داشتن ایده‌های جذاب و همچنین با در نظر داشتن نمونه و الگوی موجود می‌توانید یک بنر استاندارد را طراحی و تولید نمایید. در انتها با موارد عنوان شده و تکنیک‌های ذکر شده شما می‌توانید از الگوی مینیمالیست استفاده نموده و بنری جذاب را خلق کنید.

روش‌های نوین در طراحی بنرهای جذاب

ترکیب رنگ و تناسب میان فونت در ساخت بنر جذاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی پوستر هزینه طراحی گرافیکی طراحی کارت پستال

سوالات متداول

شما می‌توانید به روش مشاهده الگوهای مینیمالیست و ساده موجود برای طراحی نمونه جدید اقدام کنید. با روش انتخاب ساده برای صفحه‌بندی و فضا بندی بنر خود می‌توانید نظر مخاطبین بسیار زیادی را به سمت پیج خود و یا به سایت¬تان جلب نمایید.

برای ساخت بنر جذاب شما می‌توانید از روش ساخت بنرهای متحرک استفاده کنید. بنرهای متحرک نمونه بنرهای جدید تولید شده و طراحی شده ای هستند که نظر مخاطبین را به دلیل جدید بودنشان بیشتر از نمونه‌های ساده جلب می‌کنند.

شما می‌توانید پس از ساخت بنر جذاب خود فرمت انتهایی را به صورت JPG، PDF، PNG، GIF و … دریافت نمایید.

اگر قصد دارید بنرتان را توسط طراحان دیگر تهیه و تولید کنید، هزینه‌های متفاوتی بر اساس زمان فعالیتی که طراح بر روی بنر شما قرار داده است، اعمال خواهد شد. نوع بنر، ابعاد و اندازه، متحرک بودن یا ثابت بودن و … بر قیمت نهایی تاثیرگذار هستند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه هزینه طراحی گرافیکی سر بزنید.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 22 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت بنر جذاب طراحی بنر جذاب ساخت بنر جذاب اینستاگرامی ساخت بنر پر جذب ساخت بنر جذاب تبلیغاتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :