شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی موفق ترین بنرهای اینستاگرامی

نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/13 ساعت 09:00:00 بازدید: 19 امتیاز 0 از 0 نظر

ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام امروز به یک معضل بسیار بزرگ تبدیل شده است. همانطور که همه ما می‌دانیم اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های موجود است که بازدیدکنندگان بسیار زیادی به آن مراجعه می‌کنند. به همین دلیل افزایش تعداد فالوور و بازدیدها در این شبکه اجتماعی سبب می‌شوند تا فروش شما بیشتر گردد. برای افزایش این موارد شما به ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام نیاز دارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تکنیک خلاقانه برای ساخت بنرهای منحصر به فرد در اینستاگرام

ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام کار ساده‌ای نیست. شما باید با اصول و تکنیک‌های متنوعی برای خلق یک بنر جذاب اقدام کنید. یکی از تکنیک‌های خلاقانه‌ای که به شما کمک می‌کند تا منحصر به فردترین بنر تبلیغاتی اینستاگرام را تولید کنید، ایده گرفتن از بنرهای تبلیغاتی تولید شده توسط کشورهای مختلف است. برای مثال به صورت انگلیسی می‌توانید عنوان بنر خود را سرچ کنید. بنرهایی که با این مضمون در گوگل وجود داشته باشند برای شما ظاهر خواهند شد. با مشاهده کلی بنر طراحی شده توسط افراد متفاوت دیگر می‌توانید به این نکته دست پیدا کنید که کلمات کلیدی برای طراحی بنر اختصاصی شما چه کلماتی باید باشند؟

طراحی موفق ترین بنرهای اینستاگرامی

ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام

همچنین بر اساس بنرهای طراحی شده به این نکته پی خواهید برد که از چه رنگ‌هایی برای طراحی بنر خود استفاده کنید. نحوه چیدمان و فضا بندی یک بنر به صورت مشهود در بنر ساخته شده و طراحی شده در کشورهای دیگر قابل لمس هستند. این تکنیک یعنی ایده گرفتن از بنرهای تبلیغاتی که در کشورهای دیگر طراحی و تولید شده‌اند می‌تواند به شما در ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام و البته خلاقانه کمک نماید.

یکی از تکنیک‌های خلاقانه دیگری که شما می‌توانید در ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام از آن استفاده کنید، ایده گرفتن از محصولات­تان است. اگر محصولی را تولید می‌کنید که در هیچ مغازه دیگری آن را نمی‌توانید بیابید، بهتر است با قرار دادن عکس محصولتان و با ایده گرفتن از رنگ بندی محصول تولید شده خود برای طراحی بنر تبلیغاتی یا بنر اینستاگرام اقدام کنید. ست کردن رنگ‌هایی که با محصول شما هماهنگی دارند و یا متنی که نشان دهنده ویژگی‌های منحصر به فرد کالای شماست، می‌توانند یکی از تکنیک‌های خلاقانه‌ای باشند که شما برای طراحی بنر و ساخت از آن­ها استفاده می‌کنید.

استفاده از سبک‌های طراحی به هر روشی می‌توانند شما را در زمینه خلق و ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام راهنمایی کنند. برای مثال مشخص کنید که سبک انتخاب شده شما مینیمال یا ساده است. همچنین استفاده از سبک‌های اروپایی و موارد مختلف دیگر در زمینه طراحی می‌توانند سرعت شما را در طراحی افزایش دهند. معمولا در سبک‌های مینیمال رنگ‌های خنثایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین استفاده از رنگ‌های خنثی به شما این امکان را می‌دهند تا با هر محصول و یا خدماتی بتوانید بنر تبلیغاتی اینستاگرام خود را تولید کنید. استفاده از تکنیک ست کردن بدین روش و با استفاده از سبک‌های طراحی، هارمونی و هماهنگی میان بنر شما، متن­تان و حتی رنگ‌های مورد استفاده را بیشتر خواهند کرد.

طراحی موفق ترین بنرهای اینستاگرامی

تکنیک­های طراحی بنر تبلیغاتی

استفاده از الگوها و ترفندهای مبتکرانه

شما برای ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام به ترفندهای مبتکرانه و البته جدید نیاز دارید. افرادی که به شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه می‌کنند دوست دارند اطلاعات جدیدی را در قالب بنرهای متنوع، پست‌ها و یا ریلز ها دریافت کنند. هرچه متون عنوان شده بر روی بنر ریلز و پست طراحی شده جذاب‌تر باشند، قطعاً تعداد افراد بیشتری برای مشاهده آنها اقدام خواهند کرد. به همین منظور شما باید به چند نکته اساسی زیر برای استفاده از الگوها و ایجاد ترفندهای مبتکرانه برای ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام توجه کنید:

  • سعی کنید در زمینه ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام به صورت هدفمند عمل کنید. برای مثال عنوان تیتر انتخاب شده بر روی بنر باید با داستان ریلز و یا استوری موجود در اینستاگرام شما همخوانی داشته باشد. پیوسته بودن این نمونه از موارد با یکدیگر کمک می‌کند تا مخاطب از یک سوال که در عنوان بنر نگارش شده است تا پاسخ به همان سوال در انتهای پست، شما را همراهی نماید. همراهی مخاطبین در شبکه و پلتفرم اجتماعی اینستاگرام سبب افزایش بازدیدهای شما و نشان داده شدن پست‌هایتان در اکسپلور اینستاگرام خواهد شد.
  • در تکنیک بعدی برای الگوبرداری و ایجاد ترفندهای مبتکرانه در زمینه ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام شما باید با مخاطبین­تان تعامل داشته باشید. تعامل یا گفت و شنود داشتن با مخاطبین سبب می‌شود تا شما نیاز آنها را بهتر درک کنید. درک نیاز مخاطب به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سوالی طراحی کنید که مخاطب مداوم در ذهن خود آن را تکرار می‌کند. شما پاسخ سوال موجود را می‌دانید و می‌توانید با طراحی پستی جذاب به پاسخ دادن در زمینه همان سوال بپردازید. بدین صورت مخاطب پست شما را مشاهده خواهد کرد. همچنین او به پیج شما مراجعه می‌کند و سوال‌های متعدد دیگری را که در ذهن خود دارد، در پست‌های شما جستجو می‌نماید. سوال‌های متعدد دیگری که در زمینه‌های مختلف در ذهن او شکل می‌گیرند، از شما در دایرکت اینستاگرام پرسیده می‌شوند. همین روند سبب می‌شود که شما یک مخاطب معمولی آورده شده توسط بنر اینستاگرام را به مخاطب دائمی خود تبدیل کنید.
  • در تکنیک دیگر شما می‌توانید برای ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام از شخصیت سازی جدید در بنر هایتان استفاده کنید. برای مثال اگر در زمینه فروش اسباب بازی فعالیت می‌کنید، می‌توانید با تولید یک شخصیت کارتونی جدید و نامگذاری آن بنر هایتان را جذاب‌تر کنید. همچنین می­توانید داستان‌های سلسله وار را بر اساس همان شخصیت کارتونی تولید نمایید. این مورد سبب می‌شود تا شما به وسط بنر ساخته شده خود توسط این شخصیت کارتونی گروه سنی مد نظرتان را به سمت پیج اینستاگرامی‌تان راهنمایی کنید.

با الگوبرداری و ایجاد ترفندهای مبتکرانه این چنینی برای ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام به سادگی می‌توانید اقدام کنید.

طراحی موفق ترین بنرهای اینستاگرامی

نقش  استراتژی در ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ساخت بنرهای استراتژیک برای اینستاگرام

داشتن استراتژی یکی از تکنیک‌هایی است که بسیاری از ادمین‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام از آن برای ساخت بنر جذاب استفاده می‌کنند. استراتژی به منظور داشتن یک برنامه منسجم و چیده شده دقیق است. به عبارت دیگر شما قصد دارید در زمینه پاکسازی پوست یک استوری بگذارید. همچنین بر اساس استوری قرار داده شده و موضوع آن پست‌های متنوعی را نیز تولید کرده‌اید. موضوع اصلی شما درصد تخفیفی است که برای پاکسازی پوست اعمال نموده‌اید. برای داشتن یک خروجی عالی پس از نشر بنر اینستاگرامی خود شما به یک استراتژی منسجم نیاز دارید. به عبارت دیگر شما نیاز دارید استوری‌های داستان وار خود را عنوان کنید. پس از آنکه حس نیاز را در استوری‌های خود انتقال داده­اید، حال باید مخاطب را از سوی استوری به سمت پست‌های موجود در پیج­تان لینک دهی کنید. برای همه این لینک دهی‌ها و انجام استراتژی‌های مختلف شما باید یک برنامه‌ریزی و تکنیک ساخت بنر منحصر به فرد داشته باشید.

استراتژی در ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا در ساعت مشخص بنر تخفیف یا بنر طراحی شده برای اطلاع رسانی از زمان قرعه‌کشی را منتشر کنید. با دانستن اصول صحیح اینستاگرامی و الگوریتم آن و در نهایت ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام که گیرایی بسیار بالایی دارد، شما می‌توانید به تبلیغ و سپس به افزایش تعداد فالوور خود بیانجامید. در نظر داشته باشید که ساخت یک بنر اینستاگرامی استراتژیک و بنر تبلیغاتی دیگر می‌تواند به شما در زمینه تبلیغ از طریق یک بلاگر کمک کند.

در بنرهای استراتژیک شما برای ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام باید از عکس‌های بی‌نظیر و البته کنجکاو کننده استفاده کنید. بسیاری از برندهای مطرح برای آنکه مخاطبین خود را کنجکاو کنند از استراتژی نگفتن و یا پنهان کاری استفاده می‌کنند.

طراحی موفق ترین بنرهای اینستاگرامی

ساخت بنر با اصول و ابزار­های کارآمد

برای مثال یک پیج تولید کننده کیف و کفش چرم معروف تنها بنر طراحی شده خود را مبتنی بر استراتژی پنهان کاری با یک زمینه سیاه یا یک زمینه از چرم طراحی می‌کند و متنی مانند جمله به زودی را در وسط بنر نگارش خواهد کرد. همین بنر در صورت انتشار توسط بلاگرهای معروف و شبکه‌های مختلف سبب می‌شود تا مخاطبین بسیار زیادی به این فکر فرو بروند که به زودی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ استراتژی این شرکت و این برند برای ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام آن است که تعداد فالوورهای زیادی را برای درک موضوع به سمت پیج خود راهنمایی کند. شما با داشتن یک استراتژی قوی و قدرتمند می‌توانید تعداد مخاطبین خالص بسیار زیادی را به سمت پیج خود راهنمایی کنید.

ایجاد بنرهای متحرک برای اینستاگرام

با پیشرفت هر روزه علم و تکنولوژی قطعاً در زمینه ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام نیز روش‌های جدیدی اتخاذ خواهد شد. اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید برای طراحی بنر تبلیغاتی، بنر اینستاگرامی، بنر سایت و بنرهای مختلف دیگر از آنها استفاده کنید. هر روز نسبت به دیروز این نمونه از نرم‌افزارها سعی می‌کنند تا ابزارهای متنوعی را برای کاربرد راحت‌تر کاربر اضافه نمایند. به همین دلیل استفاده از ابزارهای مختلف سبب می‌شوند تا بنرهای جذاب‌تر و جدیدتری به دنیای تکنولوژی اضافه شوند.

یکی از جدیدترین و البته مدرن‌ترین بنر طراحی شده روز دنیا بنرهای متحرک برای اینستاگرام می‌باشند. این بنر به دلیل جذاب بودن و جدید بودن، مخاطبین بسیار زیادی را به سمت پیج شما راهنمایی خواهد کرد. بنرهایی که لایه‌های متنوع آن، یکی پس از دیگری در صفحه ظاهر می‌شوند. شما هیچ اطلاعی از آنچه که در پشت صفحه وجود دارد و قرار است مشاهده کنید، ندارید. به همین دلیل حس کنجکاوی شما با تولید بنر متحرک در اینستاگرام فعال خواهد شد. شما دیگر پس از مشاهده صفحات مختلف یک پست آن را در وسط پست رها نخواهید کرد. در صورت تولید یک بنر متحرک جذاب شما تا انتهای بنر برای درک بهتر موضوع، آن را مشاهده خواهید کرد. همین مورد به شما این امکان را می‌دهد تا پیجتان رشد بسیار موفقی داشته باشد.

طراحی موفق ترین بنرهای اینستاگرامی

پیامد ساخت صحیح بنر­ها

وجود ابزارهای متنوع برای ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام آن هم به شکل متحرک سبب می‌شوند تا بنر شما با بنر فرد دیگری که در زمینه طراحی فعالیت می‌کند، یکسان نباشد. یکسان نبودن بنرهای طراحی شده سبب می‌شود تا تنوع بنر افزایش یابد و هر پیج و برندی بتواند برای تبلیغات خود به بهترین شکل ممکن عمل کند.

طراحی بنرهای جذاب با استفاده از فیلترها و افکت‌های ویژه در اینستاگرام

با استفاده از فیلترها و همچنین افکت‌های ویژه‌ مخصوص اینستاگرام در طراحی بنر جذاب می­توانید بازدید کنندگان خود را افزایش دهید. یکی از ویژگی‌های دیگری که شما در ابزارها و نرم‌افزارهای مختلف مانند فتوشاپ می‌توانید بیابید، استفاده از فیلترها و افکت‌های مختلف برای طراحی بنر می‌باشد. اگر قصد دارید عکسی را به صفحه بنر خود اضافه کنید، قطعاً عکس خام در بنر نمی‌تواند جذابیت آن را افزایش دهد. به همین منظور شما می‌توانید برای طراحی بنر خود به صورت جذاب، عکس‌ها را جداگانه ادیت نمایید. ایجاد رنگ‌های گرم در عکس سبب می‌شوند تا همخوانی عکس با صفحه و زمینه طراحی بنر شما که از رنگ‌هایی مانند نارنجی، قرمز، زرد و … بهره گرفته است، بیشتر گردد. این در حالتی است که رنگ قالب عکس شما تناژ سرد دارد. شما به تنهایی و با در نظر گرفتن فیلترهای کلی که بر روی عکس شما قرار می‌گیرند، می‌توانید به صورت یکباره رنگ عکس مد نظر خود را تغییر دهید.

افکت‌های متنوعی که بر روی عکس شما ایجاد می‌شوند در ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام آن هم به صورت متحرک سبب افزایش جذابیت خواهند شد. نوع حرکت هر صفحه نسبت به صفحه قبلی سبب می‌شود تا شکل کلی بنر متحرک تشکیل گردد. بدین صورت شما به واسطه فیلترها و افکت‌های ویژه اینستاگرامی که در صفحات متنوع برندها و پیج‌های مختلف آن را مشاهده می‌کنید، می‌توانید به ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام بپردازید.

طراحی موفق ترین بنرهای اینستاگرامی

ساخت و طراحی بنر اینستاگرامی با بهترین افکت­ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی پوستر طراحی لوگو هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

شما می‌توانید برای داشتن یک بنر جذاب و جدید از روش طراحی بنر به صورت متحرک استفاده نمایید. در زمان تهیه و تولید این نمونه از بنرها باید به انتخاب افکت‌ها، فیلترهای موجود و ویژه در اینستاگرام نیز توجه نمایید.

با توجه به میزان حرفه‌ای بودن شما و همچنین استفاده از نمونه‌های الگو یا عدم استفاده از آنها می‌توانید زمان مختلفی برای طراحی یک بنر اینستاگرامی صرف کنید.

شما برای طراحی و ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام می‌توانید به واسطه یک استراتژی کلی، یک برنامه‌ریزی همه جانبه و هدفمند عمل کنید. این موضوع سرعت شما را برای ساخت بنر جذاب برای اینستاگرام افزایش خواهد داد.

شما می‌توانید با مشاهده نمونه‌های تولید شده از سایت‌های خارجی برای طراحی بنر جدیدتر استفاده کنید. توجه داشته باشید که نباید همان بنر را دقیقاً تولید کنید، بلکه باید با ایده گرفتن از بنر مشاهده شده نمونه جدیدتر و جذاب تری را تولید نمایید.


نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/13 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 19 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر جذاب برای اینستاگرام ساخت بنر اینستاگرام ساخت بنر جذاب برای استوری ساخت بنر تبلیغاتی اینستا ساخت بنر پیج اینستاگرام

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :