دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی برای پایان نامه های دارای درصد مشابهت بالا چگونه تعریف میشود؟

نویسنده: مهدی فاضلی بازنویسی پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 353 امتیاز 5 از 1 نظر

بازنویسی از عمده روش‌هایی است که می‌توان به کمک آن درصد مشابهت دو متن مشابه را تا حد بسیار زیادی کم کرد و احتمال سرقت‌ادبی را به صفر رساند. بازنویسی کاربردهای بسیاری دارد. از جمله معروف‌ترین مواردی که در آن فن بازنویسی بسیار به کار می‌آید پروسه نگارش مقاله پایان‌نامه برای دانشجویان ارشد است. همانطور که میدانید پایان‌نامه نوعی مقاله خاص به شمار می‌‎آید که بخشی از آن را مشاهدات دانشجو و بخشی از آن را منابع مرتبط با موضوع پایان‌نامه تشکیل می‌دهد. زمانی که منابع مختلف برای نگارش پایان‌نامه به کار گرفته می‌شوند تعریف بازنویسی وارد عمل می‌شود. استفاده از موارد مربوط به تعریف بازنویسی مقاله پایان‌نامه را از اتهام سرقت‌ادبی مبری می‌کند و آن را به یونیک‌ترین پایان‌نامه‌ها تبدیل می‌‍کند.

بازنویسی برای پایان‌نامه حکم سکوی پرتاب برای نگارش بهترین پایان‌نامه‌ها را دارد چرا که دانشجو به تنهایی نمی‌تواند اطلاعات مورد نظرش را تنها با آزمایش و تحقیق به دست آورد. حتی پس از آزمایش و تحقیق نیز منابع مختلفی باید در دست باشد تا بتوان به کمک آنها نگارش صحیح و دقیق مقاله را تضمین کرد. در این بین باید مقالاتی باشد که با استناد به آنها امر نگارش پایان‌نامه را پیش برد. روش‌های مختلفی برای استفاده از تعریف بازنویسی در مقالات پایان‌نامه وجود دارد که بهترین آنها خواندن و فهم مقاله است. زمانی که شخص به مطالب موجود در مقاله اشراف کافی و کامل داشته باشد به راحتی و با درصد مشابهت بسیار پایین می‌تواند به بازنویسی آن بپردازد. استفاده از تکنیک جابجایی کلمات و یا تعویض فعل جمله دردی از مشابهت مقاله پایان‌نامه با مقالات مرجع دوا نمی‌کند. ایران تایپیست با بکارگیری مجرب‌ترین تیم بازنویسی سال هاست که در رتبه نخست است. این تیم به تمامی موارد و گزینه‌های مربوط به تعریف بازنویسی واقف است و آنها  را به صورت ماهرانه‌ای روی بازنویسی پایان‌نامه پیاده می‌کند.

بازنویسی برای پایان نامه های دارای درصد مشابهت بالا چگونه تعریف میشود؟

تعریف بازنویسی

سوالات متداول

مدت زمان بازنویسی مقالات پایان‌نامه به موضوع و میزان سختی آن بستگی دارد. البته پس از گفتگو با کارشناسان ایران تایپیست زمان تقریبی آن به اطلاع کاربر داده می‌شود.

تعریف بازنویسی کمک بسیاری به مقالات بازنویسی می‌کند چرا که نگارش مقاله پایان‌نامه بدون رجوع کردن به منابع مشابه دیگر غیرممکن است.

بله زمانی که شخص بازنویسنده اشراف و تسلط کافی به تعریف بازنویسی و تکنیک های آن داشته باشد بهتر می‌تواند پروسه بازنویسی پایان نامه را پیش ببرد و مقالاتی با درصد مشابهت پایین ارائه دهد.

هزینه نگارش مقالات پایان نامه به نحوی که تمام تکنیک‌های بازنویسی و تعاریف مربوطه روی آن پیاده شده باشد بستگی به نوع و موضوع مقاله پایان نامه دارد. پایان نامه هر چقدر تخصصی‌تر باشد هزینه بازنویسی آن نیز بیشتر خواهد بود.


نویسنده: مهدی فاضلی بازنویسی پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 353 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تعریف بازنویسی پایان نامه بازنویسی دانشجویی بازنویسی پایان نامه چیست معنی بازنویسی متون بازنویسی

دیدگاه کاربران

هدیه پورسلیمانی | 1400-6-24 ساعت 08:09:00 امتیاز :

سلام. خوشحالم که بازنویسی پایان ناممو دست یه گروه باتجربه مثل شما سپردم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :