پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تکنیک‌ها، ابزارها و روش‌های حرفه‌ای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/1 ساعت 09:00:00 بازدید: 33 امتیاز 0 از 0 نظر

زمانی که برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ اقدام می‌کنید باید شیوه‌ها و روش‌های طراحی جدید و منحصر به فرد را بشناسید. شناخت روش‌های جدید و منحصر به فرد برای طراحی بنر تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا نظر مخاطبین مخصوص به خود را جلب کنید. در این متن همه آنچه که باید از نکات مهم در مورد طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ بدانید را عنوان خواهیم کرد.

تکنیک‌ها، ابزارها و روش‌های حرفه‌ای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین شیوه‌ها و روش‌های طراحی برای جلب توجه مخاطبان

تبلیغات خود یکی از روش‌های جلب توجه مخاطبین است. یکی از روش‌های جلب توجه در زمینه تبلیغات طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ می‌باشد. برای آنکه بتوانید نظر مخاطبین را به سمت برند خود یا خدماتی که ارائه می‌دهید جلب کنید باید از ویژگی‌ها و شیوه‌های متعددی که در زمینه بازاریابی با آنها آشنا می‌شوید استفاده کنید. یکی از روش‌هایی که امروزه برای تبلیغات از آن استفاده می‌شود تهیه و تولید بنر اینستاگرامی است. شما بنر اینستاگرامی را تولید می‌کنید و آن را در این شبکه مجازی نشر می‌دهید. باید عنوان کنیم که شما کوتاه‌ترین زمان ممکن برای جلب توجه مخاطبین را دارید. به همین منظور باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن هم در ابتدایی‌ترین لحظات ویدیوی تبلیغاتی خود و یا بنر تبلیغاتی متحرک خود نظر مخاطب را به سمت برندتان جلب نمایید.

از بهترین شیوه‌ها و روش‌ها برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ برای جلب توجه مخاطبین و مشتریان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نیازسازی کنید و بر اساس نیاز مشتری برای ارائه خدمات یا ارائه محصول اقدام نمایید.
  • سعی کنید برای تولید بنرهای تبلیغاتی متحرک نسبت به بنرهای تبلیغاتی معمولی اقدام نمایید. دلیل این مورد را می‌توانیم در جذابیت این نمونه از بنرها نسبت به بنرهای تبلیغاتی معمولی عنوان کنیم.
  • سعی کنید از المان‌ها و یا لوگوهای متنوع و جذاب در طراحی بنر خود بهره ببرید.
  • انتخاب رنگ صحیح و همچنین متناسب با برندتان می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتری داشته باشد.
  • متن‌هایی که شما در بنر تبلیغاتی خود به عنوان تایتل یا حتی متن اصلی انتخاب می‌کنید می‌توانند چند دقیقه تا چند ثانیه مخاطبین را بر روی پست شما یا بنر تبلیغاتی شما در اینستاگرام و یا سایت‌های دیگر نگه دارند. هرچه تایم بیشتری مخاطب بر روی بنر تبلیغاتی شما بگذارد شما تاثیر مثبت‌تری را از این نمونه مشاهده‌ها در شبکه‌های مجازی دریافت می‌کنید.
  • سعی کنید بنرهای خلاقانه‌ای بسازید. در ایجاد خلاقیت از تصاویر جدید، اشخاص متنوع و صورت‌هایی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد استفاده کنید.

این موارد و هزاران مورد و ویژگی دیگر می‌توانند به شما برای جلب توجه مخاطبین به برندتان کمک کنند.

تکنیک‌ها، ابزارها و روش‌های حرفه‌ای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

طراحی بنر با قالب آماده

یکی از بهترین شیوه‌ها و روش‌هایی که می‌توانید خودتان را برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ و جلب مخاطب آماده کنید آن است که خودتان را جای مخاطبین بگذارید که قرار است بنر تبلیغاتی شما را مشاهده کنند. در این حالت شما می‌دانید که نیاز یک مخاطب چیست؟ همچنین با در نظر داشتن نیاز مخاطب می‌توانید برای رفع آن و در نتیجه فروش محصولاتتان یا ارائه خدمات متنوع تان از طریق سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی اینترنتی اقدام کنید.

نکات مهم در طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ یکی از ساده‌ترین روش‌های موجود برای طراحی بنر مخصوص به برند شماست. در نظر داشتن نکات بسیار ریز و کاربردی در طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ به شما کمک می‌کند تا هم نظر مخاطبانتان را جلب کنید و هم بنری جذاب و خلاق تولید نمایید. یکی از نکاتی که باید در زمان طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ به آن توجه کنید آن است که عنوان‌ها و نکات بسیار مهم موجود در متن بنر را بولد کنید. داشتن داستان یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند در طراحی بنر به شما کمک کند. تصور کنید شما یک رستوران بسیار زیبا دارید. همچنین غذاهای سنتی گیلانی را در این رستوران به فروش می‌رسانید.

رسپی‌ها و دستورات پخت غذاهای متنوع را نیز از مادربزرگتان آموزش دیده‌اید. در این حالت می‌توانید یک داستان سرایی ویژه داشته باشید تا با طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ آن هم برای رستوران خود بتوانید نظر بسیاری از مخاطبین را نسبت به داستان ویژه خود جلب کنید.

همچنین شما باید قبل از طراحی بنر خود نیاز مخاطبین را بدانید و با آنها ارتباط برقرار کنید. یکی از بهترین روش‌های برقراری ارتباط و همچنین رفع نیاز افراد آن است که شما در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام با رد و بدل کردن پیام‌های متعدد با مخاطبینتان بتوانید نیاز آنها را درک کنید. پس از درک نیازشان شما باید حس همدردی و یا حس فردی را داشته باشید که قصد دارد برای رفع مشکلات دیگران اقدام نماید. این مورد در طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ نیز مشهود است. برای مثال اگر شما روانشناس هستید و قصد دارید به دیگران در زمینه خیانت کمک کنید بهترین روش برای شما آن است که یک متن کوتاه اما دارای همدردی بسیار زیاد که اطلاعات مفید به دیگران انتقال می‌دهد را به بنر تبلیغاتی خود اضافه کنید.

تکنیک‌ها، ابزارها و روش‌های حرفه‌ای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

طراحی و تولید بنر تبلیغاتی

محل قرار گیری متن موجود در طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ، استفاده از عکس‌های مرتبط و البته جدید و … می‌تواند تاثیر بسزایی در نتیجه بنر تبلیغاتی منتشر شده شما داشته باشد. استفاده از اشکال هندسی متنوع که می‌تواند هم جذابیت بنر تبلیغاتی شما را افزایش دهد و هم به صورت نامتقارن جلوه بیشتری به طراحی شما ببخشد یکی از روش‌های دیگریست که می‌توانید برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرامی یا بنر سایت از آن استفاده نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی بنر تبلیغاتی با استفاده از ابزارهای پیشرفته فتوشاپ

امروزه پیشرفته‌ترین و بهترین طراحان برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ اقدام می‌کنند. شاید به جرات بتوانیم عنوان کنیم که برنامه فتوشاپ یکی از برنامه‌های پیشرفته در زمینه طراحی بنرهای اینستاگرامی و بنرهای تبلیغاتی است. یکی از دلایل مهمی که افراد حرفه‌ای در این زمینه از برنامه فتوشاپ استفاده می‌کنند وجود ابزارهای پیشرفته آن است. تصور کنید قصد دارید بنر تبلیغاتی را طراحی کنید و از پلتفرم‌ها، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای متنوعی استفاده می‌کنید. این نمونه از برنامه‌ها نمی‌توانند نیاز شما را در طراحی برطرف کنند. دلیل این مورد آن است که ابزارهای پیشرفته موجود در برنامه‌ای مانند فتوشاپ در برنامه‌های دیگر وجود ندارد.

همانطور که می‌دانید سالیان طولانی است که فتوشاپ در زمینه طراحی و روتوش عکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. با گذشت زمان و با توجه به نیاز جامعه و طراحان رفته رفته ابزارهای پیشرفته‌ای وارد فتوشاپ شدند. امروزه این ابزارها در طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و نیاز بسیاری از طراحان را برطرف می‌نمایند.

شما برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ نیازمند ایده‌های خلاق و نو هستید. شما با استفاده از ابزارهای پیشرفته فتوشاپ می‌توانید طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ خود را سرعت ببخشید. برای مثال در ابتدایی‌ترین قدم شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای پیشرفته فتوشاپ برای انتخاب ابعاد و اندازه مد نظر بنر خود اقدام کنید. پس از آنکه ابعاد و اندازه بنر را تخمین زدید حال باید بک گراند یا پس زمینه را انتخاب کنید. انتخاب تصویر و همچنین متن مورد نظر و انتخاب فونت‌های جذاب از ابزارهای پیشرفته دیگر موجود در فتوشاپ هستند.

تکنیک‌ها، ابزارها و روش‌های حرفه‌ای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

ویژگی­های طراحی بنر سایت

در این مرحله شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای متنوع طراحی فتوشاپ برای تغییر رنگ‌ها و همچنین ایجاد فیلترهای مختلف استفاده نمایید. استفاده از چنین ابزارهایی به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین عکس‌ها را تولید نمایید. یکی از ویژگی‌ها و ابزارهای متنوع دیگری که در برنامه فتوشاپ آن را مشاهده می‌کنید درگاه خروجی فایل‌هاست. به عبارت دیگر شما می‌توانید فایل مد نظر خود را به شکل‌های متنوعی بارگذاری کنید. جی پی جی، gif، PDF و… از نمونه فرمت‌های انتهایی فایلی هستند که شما می‌توانید پس از طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ آنها را از این نرم‌افزار درخواست کنید.

ابزارهای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ آنقدر زیاد هستند که شما می‌توانید در زمینه‌های متعدد برای طراحی و تولید بنرهای تبلیغاتی اینستاگرامی، بنرهای تبلیغاتی مخصوص به سایت،  بنر مخصوص برای مغازه ها و …  از آن استفاده کنید. این نمونه از ابزارها سرعت روند فعالیت شما را افزایش می‌دهند. همچنین کیفیت نهایی خروجی کار شما را نیز بیشتر خواهند کرد.

استفاده از قالب‌ها و الگوهای طراحی برای بنرهای تبلیغاتی در فتوشاپ

یکی از ابزارهای دیگری که می‌توانیم برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ به آن اشاره کنیم استفاده از قالب‌ها و الگوهای طراحی برای بنر است. اگر شما نمونه‌های آماده متعددی را مشاهده کنید متوجه می‌شوید که قالب‌ها و پترن‌های آماده برای طراحی بسیاری از بنرها استفاده شده است. زمان‌هایی که قصد دارید با سرعت بیشتری برای طراحی بنر اقدام کنید این نمونه از قالب‌ها و الگوها به کمک شما می‌آیند. قالب‌ها و الگوهای طراحی شده بسیار زیاد و متنوع هستند و شما با هر ویژگی و برای هر فعالیتی می‌توانید از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که باید برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ ویژگی منحصربه فرد برند خود را عنوان کنید. در این حالت باید توجه داشته باشید که بنر تبلیغاتی طراحی شده توسط شما نباید تکراری باشد. این موضوع می‌تواند هم در جذابیت بنر طراحی شده شما تاثیرگذار باشد و هم مخاطبین بیشتری را به دلیل داشتن ایده‌های جدیدتر به سمت برند شما بکشاند.

تکنیک‌ها، ابزارها و روش‌های حرفه‌ای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

بنر تبلیغاتی خود را چگونه بسازیم؟

قالب‌ها و الگوهای آماده برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ دارای ابعاد و اندازه‌های مخصوصی هستند. به همین منظور شما مراحل ابتدایی برای طراحی بنر تبلیغاتی خود را به پیش برده‌اید. همچنین بسیاری از لایه‌ها مانند طراحی رنگ و استفاده از اشکال هندسی مختلف در لایه‌های متنوع در کنار یکدیگر در این نمونه از قالب‌های آماده شکل گرفتند. شاید یکی از وضعیت‌های این نمونه از قالب‌های آماده الگوهای طراحی شده موجود در فتوشاپ سرعت بالا برای طراحی آنها باشد. در میان این مزیت می‌توانیم معایب متعددی مانند امکان تکراری شدن بنر تبلیغاتی شما را نیز عنوان کنیم. در نتیجه بهتر است به جستجو بپردازید و سپس بعد از بررسی موارد متعدد سعی کنید با تغییر لایه‌های مختلف قالب‌های آماده و یا الگوهای تهیه شده در فتوشاپ به تغییر بنر تبلیغاتی خود بپردازید.

پس از آنکه قالب مد نظر خود را برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ انتخاب کردید و آن را دانلود نمودید حال باید باقی موارد را بر روی آن اعمال کنید. اعمال بسیاری از موارد مانند متن‌ها و تایتل‌ها بر روی قالب‌ها و الگوهای آماده توسط خود شخص انجام می‌پذیرد. دلیل این موضوع را می‌توانیم در متفاوت بودن متن‌ها و متفاوت بودن برندها و تولیداتشان عنوان کنیم.  بدین صورت شما با سرعت بیشتر و با سادگی هرچه تمام‌تر می‌توانید برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ اقدام نمایید.

راهنمایی برای ایجاد بنرهای قابل توجه و موثر

برای داشتن طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ به روش موثر شما باید با توجه به راهنمایی‌های لازم قدم به قدم اقدام کنید تا بهترین بنر را طراحی نمایید. یکی از مواردی که می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش توجه بینندگان بر روی بنر شما داشته باشد متن موجود بر روی بنر است. سعی کنید از متون انگیزشی استفاده کنید. همچنین در این راستا باید فراخوان مناسب برای اقدام مشتریان و  بینندگان داشته باشید. استفاده از رنگ‌های مناسب مانند زرد، نارنجی، قرمز و … می توانند سبب جلب توجه مخاطبین شوند.

تکنیک‌ها، ابزارها و روش‌های حرفه‌ای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

معرفی ابزار های طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

همچنین اگر شما بتوانید برای ایجاد بنرهای قابل توجه و موثر از مزیت رقابتی استفاده کنید، یک پله نسبت به رقیبان خود جلو تر خواهید بود. برای مثال اگر در زمینه تولید و طراحی لباس فعالیت می‌کنید بهتر است برای پیشی گرفتن از رقیبان خود مزیت رقابتی داشته باشید. مزیت رقابتی شما می‌تواند در زمینه قیمت مناسب محصولاتتان، کیفیت ویژه آن ها و حتی طراحی مدرن و خاص محصولاتتان باشد. بدین صورت شما با بیان این موارد در بنر تبلیغاتی خود می‌توانید آن را قابل توجه و موثرتر از قبل کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنرطراحی پوسترطراحی کاتالوگهزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

برای طراحی بنر تبلیغاتی بهترین و جدیدترین نرم‌افزار فتوشاپ است. دلیل این مورد را می‌توانیم در ابزارهای متنوع موجود در این نرم‌افزار معرفی کنیم.

از میان ابزارهای متنوع برای طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ می‌توانیم به ابزار روتوش و تغییر رنگ عکس‌ها برای ایجاد بک گراند مناسب اشاره کنیم.

در صورتی که شما بتوانید با استفاده از قالب‌های متنوع هم نیاز خودتان را برطرف کنید و هم بنرهای جذاب و جدیدی را تولید کنید قطعاً این نمونه از قالب‌ها می‌توانند سرعت شما را افزایش دهند.

شما باید برای طراحی بنر حتماً از جملات انگیزشی، از رنگ‌های موثر برای تبلیغ، از پیشنهادهای ویژه برای جذب مشتری و غیر استفاده نمایید.


نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/2/1 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 33 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ ساخت بنر تبلیغاتی با فتوشاپ طراحی بنر تبلیغاتی با photoshop طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ آموزش طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :