دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رسم نمودار در اکسل، ورد و متلب

نویسنده: شیرین کرم خانی رسم نمودار تاریخ انتشار: 1400/10/20 ساعت 22:00:00 بازدید: 471 امتیاز 0 از 0 نظر

رسم نمودار در اکسل، ورد و متلب نسبت به هم متفاوت است و ترسیم نمودار هر نرم افزار نسبت به بقیه متفاوت بوده و دو نرم افزار اول به شرکت مایکروسافت تعلق داشته و سومی نیز بسیار شناخته شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رسم نمودار خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

رسم نمودار یکی از مهمترین کارهایی است که در شرکت ایران تایپیست ارائه می شود. این کار به بهترین شکل ممکن انجام می شود و این کار با دقت بالایی انجام می شود. برای انجام این کار، اعداد و ارقام لازم است که دقیق باشد تا نمودار منظم ترسیم شود. نرم افزارهای مایکروسافت می توانند به طور مشترک از همه ابزارهای موجود استفاده کنند. اکسل و ورد در این چنین شرایطی قرار دارند.

ابزارهای نرم افزار متلب و تحلیل آماری در آن بسیار متفاوت است. ترسیم نمودار در ورد و اکسل و متلب می تواند رنگی باشد. حتی می توان نمودارها را از نرم افزاری به دیگری کپی و پیست کرد.  رسم نمودار با این نرم افزارها کار ساده ای است و تایپیست ها به راحتی می توانند رسم نمودار کلیه صفحات را انجام دهند. این کار به دقت بسیار زیادی نیاز دارد و ارقام لازم است که به درستی وارد شوند تا نمودار شکل درستی داشته باشد. این کار نسبت به تایپ متن سخت است و به نیاز به دقت زیادی نیازی دارد. دستور رسم دیاگرام در هر یک از این نرم افزارها متفاوت است و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و سایر رشته ها می توانند سفارشات خود را در این زمینه به ایران تایپیست بسپارند. شرکت های مختلف می توانند آمار فروش محصولات و خدمات خود را در این زمینه ثبت کنند تا به دقت ترسیم شده و در وب سایت یا شبکه های اجتماعی منتشر شود. شرکت های مختلف خدماتی، صنعتی، تولیدی می توانند آمار و اطلاعات خود در زمینه فروش کالا و خدمات خود را به این موسسه بسپارند تا این خدمات برای آن ها به انجام برسد.

رسم نمودار در اکسل، ورد و متلب

رسم نمودار در اکسل، ورد و متلب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رسم نمودار خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه رسم نمودارخدمات دانشجوییسرچ در گوگلفوری ترین تایپ

سوالات متداول

قیمت و کیفیت یکسان است و متناسب با درخواست شما نمودار ترسیم می شود. نمودارهای دقیق ترسیم می شود تا برای کاربران قابل استفاده باشد.    

نمودارهای هر سه نرم افزار با کیفیت است و نمودارها دقیق و با کیفیت ترسیم می شود. هر چقدر که تعداد داده بیشتر باشد به همان اندازه نمودار دقیق تر ترسیم می شود.

رسم دیاگرام و نمودار متناسب با درخواست های مشتریان انجام می شود. درخواست های مشتریان هر چقدر متفاوت باشد به همان اندازه نمودارها هم متفاوت خواهد بود.

کیفیت بالای نمودارهای رنگی، امکان ویرایش اعداد و ارقام از مزایای این نوع نرم افزارها به شمار می رود. دانشجویان و شرکت های مختلف می توانند درخواست های خود را برای این سفارش در هر زمانی مطرح کنند.


نویسنده: شیرین کرم خانی رسم نمودار تاریخ انتشار: 1400/10/20 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 471 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رسم نمودار در اکسل رسم نمودار در ورد رسم نمودار در متلب سفارش رسم نمودار رسم نمودار آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :