دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سامان دهی مطالب پایان نامه با کمک روش تلخیص و بازنویسی در ایران تایپیست

نویسنده: زهرا خلف زاده بازنویسی پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/9/7 ساعت 22:00:00 بازدید: 506 امتیاز 5 از 1 نظر

در نگارش پایان‌نامه از روش‌های بسیاری استفاده می‌شود که یکی از این روش‌ها تلخیص و بازنویسی است. در این روش از تلفیق بازنویسی و خلاصه نویسی برای نگارش مقاله بهره گرفته می‌شود. زمانی که پای اموری مانند پایان‌نامه در میان باشد نباید از هیچ روشی برای آماده‌سازی صحیح آن دریغ کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

پایان‌نامه جز غیرقابل انکار تحصیلات تکمیلی است. اما چگونه تلخیص و بازنویسی به نگارش مقالات پایان‌نامه کمک می‌کند؟ چه می‌شود اگر از بازنویسی و خلاصه نویسی برای نگارش مقاله پایان‌نامه بهره نگیریم؟ همانطور که می‌دانید پایان نامه مقاله‌ای است که تمامی مطالب آن از مقالات دیگر وام گرفته شده است. زمانی که شما مطالعه بسیاری در یک زمینه خاص نداشته باشید ناچاراً می‌بایستی به منابع دیگر مراجعه کنید. در چنین شرایطی که پای اتهام ادبی در میان باشد بازنویسی و خلاصه نویسی وارد قضیه می‌شوند. شخص بازنویسنده متن را می‌خواند و به کمک تکنیک‌های بازنویسی و خلاصه نویسی اقدام به آماده‌سازی مقاله می‌کند.

از آنجایی که متن منبع از مطالب مختلفی تشکیل شده است، برخی از قسمت‌های آن بازنویسی شده و برخی دیگر از آنها با خلاصه نویسی درگیر می‌شوند. به عبارتی دیگر بازنویسی و خلاصه نویسی هر دو جایگاه خود را دارند و نمی‌توانند به جای یکدیگر مورد استفاده قرار بگیرند. اما دلیل اصرار ما به تلفیق خلاصه نویسی و بازنویسی چیست؟ زمانی که از هر دو آنها برای آماده‌سازی مقاله پایان‌نامه بهره ببرید می‌توانید احتمال سرقت ادبی مقاله را حتی تا 1 درصد نیز کاهش دهید! قدرت بازنویسی و خلاصه نویسی در نگارش مقاله پایان‌نامه زیاد است و می‌توانند هر متنی را به متنی کاملا مجزا تبدیل کنند. در چنین شرایطی کار شما نیز برای تهیه پایان‌نامه نیز راحت خواهد شد. ایران تایپیست از سری مجموعه‌های نامی و پیشتاز برای تهیه پایان‌نامه‌های مختلف به کمک بازنویسی و خلاصه نویسی است. آیا با این مجموعه قبلا همکاری داشته‌اید؟

سامان دهی مطالب پایان نامه با کمک روش تلخیص و بازنویسی در ایران تایپیست

تلخیص و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیخلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیهزینه بازنویسی متن

سوالات متداول

بله با شناخت دقیق روش تلخیص و بازنویسی و فهم کامل منابع موجود می‌توان از این روش نیز برای نگارش پایان‌نامه استفاده کرد.

استفاده از روش تلخیص و بازنویسی یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای نگارش پایان‌نامه است. بازنویسنده‌های ایران تایپیست نیز این را می‌دانند و با توجه به موضوع متن روی آن پیاده می‌کنند

هزینه نگارش مقالات پایان‌نامه در ایران تایپیست به فاکتور‌های بسیاری بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه نهایی با ایران تایپیست در تماس باشید.

مدت زمانی که برای نگارش پایان‌نامه در نظر گرفته می‌شود متغیر است و باید آن را تخمین زد.


نویسنده: زهرا خلف زاده بازنویسی پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/9/7 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 506 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تلخیص و بازنویسی در پایان نامه سفارش تلخیص و بازنویسی پایاننامه بازنویسی و خلاصه نویسی پایان نامه بازنویسی و خلاصه نویسی پایاننامه بازنویسی و خلاصه نویسی

دیدگاه کاربران

آرمان هدایت پور | 1400-9-8 ساعت 08:17:24 امتیاز :

چقدر خوبه که از شما کمک گرفتم. خیلی تو کار پایان نامه توانمندین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :