پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سیر تا پیاز طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/31 ساعت 09:00:00 بازدید: 40 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ یکی از راه‌های ساده‌ای است که شما می‌توانید به وسیله آن کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید. امروزه افراد زیادی در زمینه آنلاین شاپ‌ها فعالیت می‌کنند. برای آنکه بتوانید نسبت به رقیبان خود بهتر عمل کنید باید بنر تبلیغاتی جذابی را بسازید. برای این مورد به شما در طراحی بنر تبلیغات در فتوشاپ کمک خواهیم کرد. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اصول اولیه طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ

اگر در ابتدای فعالیت خود هستید ممکن است نتوانید برای جذب نیرو در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ اقدام کنید. به همین دلیل بهتر است برای طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ خودتان با اصول ابتدایی آشنایی پیدا کنید. در این حالت می‌توانید به سادگی برای طراحی بنر تبلیغاتی ویژه خود اقدام نمایید و بنری جذاب را طراحی نمایید که نظر بینندگان را به خود جلب خواهد کرد. در نتیجه افراد بسیار زیادی به برند شما و صفحات موجود برند شما در پلتفرم‌های مجازی مانند اینستاگرام و حتی سایت مراجعه می کنند. شما در برنامه فتوشاپ می‌توانید تنها با اضافه کردن تصاویر مرتبط و متن‌های مختلفی که با کار شما هماهنگی بیشتری دارند برای طراحی بنر اقدام کنید. نحوه چیدمان موارد عنوان شده در یک بنر و همچنین شناخت راهکارها و راهنمایی‌های موثر برای طراحی بنر تبلیغاتی می‌تواند به شما در پیشرفت برندتان کمک کند.

پس از درک تاثیرگذار بودن طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ خوب می‌دانید که باید یک اصول ابتدایی طراحی را بدانید و سپس برنامه فتوشاپ را باز کنید. یکی از مهمترین اصولی که باید در ابتدا به آن توجه کنید اندازه بنر مد نظر شماست. زمانی که در صفحه اصلی فتوشاپ هستید و قصد دارید یک صفحه جدید را بارگذاری کنید فتوشاپ از شما درخواست می‌کند تا ابعاد مد نظر را تعیین نمایید. اندازه‌ها و سایزهای هر بنر و همچنین پیکسل‌ها و قدرت تصویر بنر زمانی که شما برای چاپ بنر تان اقدام می‌کنید تاثیر بسزایی در کیفیت آن خواهد داشت. نه تنها این مورد بلکه باید موارد متنوع دیگر مانند میزان تنظیم نور تصاویر و نحوه قرارگیری متن در تصویرتان را نیز بدانید. معمولا بنرهای تبلیغاتی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که از متون جذاب و عبارت‌های بی‌نظیری در آن‌ها استفاده شده است.

نحوه استفاده از ابزارهای متنوع برای طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین نمونه بنر را طراحی نمایید. در نتیجه شما باید آموزش‌های ابتدایی در خصوص استفاده از انواع ابزارهای متنوع موجود در فتوشاپ را دیده باشید. بدین صورت می‌توانید با استفاده از ابزارهای متنوع در کمترین زمان ممکن برای طراحی بنر مد نظر خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که بهترین و جدیدترین برنامه فتوشاپ موجود در بازار را دانلود و نصب کنید. این موضوع می‌تواند به شما در دسترسی بیشتر به امکانات و ابزارهای متنوع فتوشاپ کمک کند.

سیر تا پیاز طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

طراحی بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام

طراحی بنر تبلیغاتی متحرک در فتوشاپ

در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ فرد طراحی کننده باید دارای خلاقیت و ایده‌های متنوع باشد. به همین منظور بهتر است نمونه طراحی‌های انجام شده بنرهای تبلیغاتی را مشاهده نمایید. برای مثال یکی از طراحی‌های جدید تبلیغاتی آن است که بنرها به صورت متحرک در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی آپلود می‌شوند. ابتدایی‌ترین قسمتی که در بنرهای متحرک در صفحه اصلی شما مشاهده می‌شود تصویر اصلی یا بک گراند است. پس از بک گراند متن‌های متنوع مانند عنوان اصلی و همچنین ویژگی‌های محصول تولید شده توسط شما که در بنرتان تبلیغ می‌کنید، ظاهر خواهند شد. اصولاً در علم طراحی این نمونه از بنرها که جذابیت بیشتری در بازار برای تبلیغات دارند را با نام بنرهای تبلیغاتی متحرک می‌شناسند.

ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ آن هم به شکل متحرک نسبت به بنرهای دیگر کمی زمانبر است.  قطعاً شما نه تنها باید به اصول ابتدایی طراحی بنر واقف باشید بلکه باید برای طراحی چنین بنر هایی اصول ابتدایی طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ آن هم به صورت متحرک را بشناسید.

اگر قصد دارید محصولتان و یا خدماتی را که ارائه می‌دهید به دیگران معرفی کنید بهترین روش برای شما تبلیغات است. پلتفرم‌های مختلفی در دنیا و صفحات مجازی وجود دارند که می‌توانند به شما در جذب فالوور و یا دنبال کننده کمک کنند. به همین دلیل طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ در مراحل ابتدایی سبب می‌شود تا شما اندازه و ابعاد بنر خود را انتخاب نمایید. برای مثال شما می‌توانید از طریق سایت‌های متنوع برای تبلیغات بنر خود استفاده نمایید. در این حالت باید بنر متحرک تبلیغاتی خود را برای سایت‌ها بسازید. قطعاً ابعاد و اندازه و همچنین نوع متن‌هایی که در این بنر تبلیغاتی به صورت متحرک مشاهده می‌شود با بنرهای دیگر متفاوت خواهد بود. همچنین اگر از پلتفرم اینستاگرام و استوری برای تبلیغات استفاده می‌کنید شما باید ابعاد و اندازه و همچنین متن‌های متنوع‌تر و گیرا تری را برای جایگذاری در بنر تان انتخاب نمایید.

سیر تا پیاز طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ با روش های خلاقانه

طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ را با طراحی و تولید انیمیشن‌ها اشتباه نگیرید. همانطور که عنوان کردیم شما می‌توانید توسط برنامه فتوشاپ انیمیشن بسازید. اصول ابتدایی برای طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ با تولید انیمیشن متفاوت است. شما با در نظر داشتن این موارد قطعاً می‌توانید بهترین نوع انیمیشن تبلیغاتی یا همان بنر تبلیغاتی مد نظر خود را بسازید و در پلتفرم‌های مختلف از آن استفاده نمایید. همچنین در نظر داشته باشید در انتها پس از ساخت بنر تبلیغاتی خود به صورت متحرک باید فرمت خروجی به صورت gif  باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

راهکارها و راهنمایی‌های موثر برای طراحی بنر تبلیغاتی

برای آنکه بتوانید طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ را به بهترین شکل ممکن انجام دهید باید ابتدا یک سری اصول و راهکارها و راهنمایی‌های مهم برای طراحی بنر تبلیغاتی را بشناسید. برای مثال برای آنکه بتوانید بنر تبلیغاتی ویژه‌ای داشته باشید باید یک بک گراند تهیه کنید. عکس بک گراند تهیه شده باید مرتبط با بنر تبلیغاتی شما باشد. برای وارد کردن این عکس در صفحه اصلی بنر شما باید در برنامه فتوشاپ ابتدا قسمت فایل را انتخاب نموده و سپس بر روی کلید اپن بزنید. در این مرحله می‌توانید پس از اضافه کردن عکستان بنر پشتی را به رنگ‌های متنوعی درآورید. هرچه بنر پشتی جذاب‌تر باشد قطعاً بینندگان بیشتری به بنر شما جذب خواهند شد.

یکی از مهمترین راهکارها و راهنمایی‌های موثر در طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ آن است که باید لایه‌های متعددی را ایجاد کنیم. هر لایه را در قسمت فایل و اپن اضافه نمایید. در هر قسمت اضافه شده پس زمینه، عکس اصلی محصول، متن، عنوان، لوگو و موارد مختلف دیگر را قرار دهید. این راهکار به شما کمک می‌کند در هر لایه‌ای که هستید بتوانید یکی پس از دیگری برای تنظیمات و تغییر قسمت‌های مختلف بدون آنکه به قسمت دیگری ایرادی وارد شود، اقدام نمایید. تیتر طراحی شده یا عنوان نوشته شده باید بر روی بنر با فونت بزرگتر و خواناتری نوشته شود. سعی کنید اگر موارد ویژه‌ای برای مثال تخفیفات، جشنواره، اهدای جوایز و … دارید، به شکلی جذاب و با طرحی متنوع آن را به بک گراند و یا صفحه اصلی بنر انتقال دهید.

سیر تا پیاز طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

طراحی بنر متحرک در فتوشاپ

به رنگ بنر در طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ توجه کنید. یکی از بهترین و ویژه‌ترین برنامه‌ها و نرم‌افزارهای موجود که می‌توانید به وسیله آن رنگ‌های متنوعی را در طراحی بنر خود استفاده کنید، فتوشاپ است. هر برندی که دارید و هر خدماتی که در مجموعه تاسیس شده خود ارائه می‌دهید دارای رنگ اختصاصی است.  شما با استفاده از این رنگ اختصاصی می‌توانید برای طراحی بنر خود اقدام کنید. هرچه رنگ انتخابی برای طراحی بنر جذاب‌تر و مرتبط‌تر باشد بنر طراحی شده شما در انتها ویژه‌تر خواهد بود. برای مثال اگر رستوران دارید بهتر است از رنگ‌هایی مانند قرمز، نارنجی، مشکی و همینطور زرد برای دیزاین بنر تان استفاده نمایید. همچنین در طراحی بنر چه به صورت معمولی چه به صورت متحرک حتما از لوگو و اطلاعات تماسی برند خود استفاده کنید.

بازاریابی آنلاین به کمک بنرهای تبلیغاتی

از جمله دلایل مهم برای طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ بازاریابی به روش آنلاین و از طریق سایت‌ها و پلتفرم‌های اینترنتی است. در نتیجه شما باید در زمینه بازاریابی آنلاین به کمک بنرهای تبلیغاتی به نکات و راهکارهای بسیار زیادی توجه کنید. امروزه در پلتفرم‌های مختلف افراد بسیار زیادی برای فروش محصولات و یا ارائه خدمات متنوع اقدام نمودند. شما می‌توانید به چند روش برای رشد کسب و کار خود در این نمونه از پلتفرم ها اقدام نمایید. یکی از روش‌های مختلف انتخاب بازاریابی آنلاین به کمک بنرهای تبلیغاتی است.

تصور کنید سایتی را یافته‌اید که کلیک بسیار بالایی در گوگل دارد. بدین روش شما می‌توانید با ارائه یک بنر تبلیغاتی و با پرداخت تبلیغات به سایت از آنها درخواست کنید در صفحه اصلی سایت یا صفحات مرتبطی که با خدمات شما و یا محصولات تولید شده شما هماهنگی دارند، برای پخش تبلیغات اقدام کنند. در این حالت بسیاری از افراد زمانی که به این سایت مراجعه می‌کنند با توجه به تبلیغ جذاب و گیرای شما سعی می‌کنند سری به سایت شما و یا شبکه‌های اجتماعی برند شما بزنند.

سیر تا پیاز طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

طراحی بنر برای سایت

بازاریابی آنلاین که سبب می‌شود برای طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ اقدام کنید تنها منوط به سایت‌ها نیست. شما می‌توانید برای بازاریابی آنلاین از طریق پلتفرم‌های اجتماعی مختلف که امروزه گسترش وسیعی در جامعه دارند اقدام نمایید. برای مثال چنل یوتیوب یا صفحه اینستاگرام برند شما در صورت رعایت الگوریتم هر دو پلتفرم تبلیغاتی و اجتماعی می‌تواند بازدیدهای بی‌شماری را به شما هدیه دهد. به شرط آنکه در زمینه بازاریابی آنلاین به بهترین شکل ممکن عمل نموده باشید. شما باید در این زمینه بهترین بلاگرهای موجود را بیابید و سپس بنرهای تبلیغاتی طراحی شده خود را به دست آنها بدهید. این نمونه بنرها توسط بلاگرهای معروف که دارای تعداد بازدید بسیار بالایی هستند نشر داده خواهند شد. نشر بنرهای طراحی شده با فتوشاپ آن هم به صورت متحرک یا معمولی می‌تواند نظر بسیاری از مخاطبین شما را در پلتفرم های مختلف جلب نماید.

برای طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ آن هم برای بازاریابی آنلاین باید به نکات ویژه‌ای توجه کنید. یکی از مهم‌ترین این نکات آن است که شما باید از متن‌هایی استفاده کنید که نظر مخاطبین شما را در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و یوتیوب جلب کنند. همچنین باید از تکراری بودن متن‌ها و ترفندهای موجود جلوگیری کنید.  شما باید برای طراحی بی‌نظیرترین بنرهای تبلیغاتی از راه و روش‌های متعدد مانند دادن هدیه، برگزاری جشنواره و … استفاده نمایید. در کنار کلیه موارد عنوان شده باید حتماً به نیاز مخاطبینتان در شبکه‌های اجتماعی توجه کنید. برای مثال اگر مخاطبین در حال حاضر نیاز به خرید لباس‌هایی با قیمت مناسب اما خنک دارند شما باید سعی کنید از پارچه‌های مناسبی استفاده نمایید. پارچه‌های مناسبی که هم قیمت مقرون به صرفه از لباس‌ها در انتها ایجاد می‌کنند و هم نیاز مشتریان را برطرف می‌کنند، می‌توانند نیاز مخاطبین شما را در پلتفرم‌های مختلفی که در آنها برای تبلیغ اقدام نموده‌اید رفع نمایند.

سیر تا پیاز طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

آموزش صفر تا صد طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ

طراحی بنر تبلیغاتی خلاقانه و موثر در فتوشاپ

هرچه اطلاعات و راهکارهای طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ خود را افزایش دهید قطعاً در این زمینه موفق‌تر خواهید بود. اما تنها افزایش راهکارها و اطلاعات شما در این زمینه نمی‌تواند به شما در پیروزی و برتر بودنتان در میان رقیبان کمک کند. در نتیجه شما باید برای طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ از ایده‌های خلاقانه و موثر استفاده کنید. معمولا ایده‌های متنوعی برای طراحی و تولید بنر تبلیغاتی به روش متحرک دیده می‌شود. در نتیجه شما با طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ‌ به روش متحرک می‌توانید نظر بسیاری از افراد بنر خود جلب نمایید. این موضوع قطعاً رفته رفته به فروش محصولات بیشتر شما در پلتفرم‌های مختلف تبلیغاتی می‌انجامد. همچنین شما می‌توانید خدمات متنوع ارائه شده خود که دارای مزیت رقابتی نسبت به برندهای دیگر می‌باشد را به دیگران معرفی کنید.

سیر تا پیاز طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ

اصول ابتدایی طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنرطراحی پوسترطراحی کاتالوگهزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

به دلیل ایجاد تنوع رنگی بسیار زیاد، امکان استفاده از ابزارهای متنوع، سهولت و راحتی طراحی بنر بهترین روش آن است که از فتوشاپ برای طراحی بنر تبلیغاتی استفاده کنید.

شما به روش طراحی بنر متحرک می توانید هم از خلاقیت بسیار زیادی بهره ببرید و هم می توانید جذابیت بسیاری را به بنر خود هدیه دهید.

بسته به نوع طراحی، بسته به روش تهیه و تولید و همچنین بسته به میزان توانایی شما می توانیم زمان های مختلفی را برای طراحی مشاهده کنیم.

برای انتخاب رنگ بهتر است کتگوری یا دسته بندی فعالیت خود را بشناسید و بر اساس آن برای طراحی بنر تبلیغاتی خود در فتوشاپ و استفاده از رنگ‌های متنوع اقدام کنید.


نویسنده: سورنا احمدخانی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/31 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 40 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ طراحی بنر تبلیغاتی سایت طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین طراحی بنر تبلیغاتی انتخابات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :