دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

شیوه ی بازنویسی برای پایان نامه های دانشگاهی چگونه است؟

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/10/21 ساعت 20:00:00 بازدید: 609 امتیاز 0 از 0 نظر

از مهم‌ترین مسائل مورد بحث شیوه ی بازنویسی برای مقالات پایان‌نامه است. دانشجویان می‌بایستی به چه شیوه ای به بازنویسی مقالات خود بپردازند؟ آیا از هر روشی می‌توان برای بازنویسی پایان‌نامه بهره برد؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

جواب دادن به این سوالات تنها با بله و خیر امکان پذیر نیست و نیاز است که آنها را بیشتر بسط دهیم. زمانی که شخصی اقدام به بازنویسی مقالات پایان‌نامه می‌کند در ابتدا شروع به یافتن منابع معتبر می‌کند. این منابع می‌توانند مقاله، کتاب، مجله و یا حتی در قالب فیلم باشند. اگر قدری عمیق‌تر فکر کنید در خواهید یافت که بازنویسی هر یک از این منابع شیوه خاص خود را می‌طلبد و تنها منتهی به یک شیوه نیست. اما چگونه می‌توان تمام مطالب این منابع را در یک قالب خاص جمع کرد؟ در ابتدا تمامی منابع را مطالعه کنید تا قاعده کلی دستتان بیاید. در مروری دوباره موضوع اصلی مقاله‌تان را در گوشه‌ای از ذهنتان در نظر بگیرید و مطالبی که با موضوع‌تان همخوانی دارند را در دفترچه یادداشتی کوچک آدرس گذاری کنید. اگر حس کردید که مطالب شماره‌گذاری شده بیش از حد هستند می‌توانید آنها را به ترتیب اهمیت دسته‌بندی کنید. برای مثال اگر موضوع مقاله‌تان تاثیر رنگ سنگ‌فرش‌های یک شهر بر میزان دمای همان شهر است می‌بایستی مطالب مربوط به همین موضوع را جمع‌آوری کنید. مطالبی که در دسته های 4 به بعد قرار دارند را از ذهن خود خارج کرده و تنها به مطالب درجه بندی شده 1 الی 3 تمرکز کنید. دسته بندی مقالات 3 به بعد برای مواقعی است که حس می‌کنید مقاله‌تان مطلب کمی دارد. پس از جمع‌آوری مطالب مهم که با موضوع مقاله‌تان همخوانی دارد می‌توانید تقریر و بازنویسی را به روشی ساده شروع کنید. حواستان باشد که بازنویسی نظریه‌ها و یا قوانین علمی را با دقت بیشتری پیش ببرید. ایران تایپیست نیز در مسیر نگارش و بازنویسی پایان‌نامه‌تان می‌تواند در کنارتان باشد.

شیوه ی بازنویسی برای پایان نامه های دانشگاهی چگونه است؟

متد بازنویسی 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنخدمات دانشجوییرفرنس نویسی

سوالات متداول

هزینه‌ای که برای بازنویسی مقالات دانشگاهی در نظر گرفته می‌شود به موضوع مقاله بستگی دارد. اغلب در محاسبه هزینه شیوه ی بازنویسی نیز در نظر گرفته می‌شود.

بله می‌توان چنین ادعا نمود که در بازنویسی متون دانشگاهی هر مبحث و موضوعی شیوه مخصوص به خود را می‌طلبد. 

بله، شیوه‌ای که برای بازنویسی متون دانشگاهی از قبیل پایان‌نامه در نظر گرفته می‌شود در مدت زمان تحویل پروژه دخالت دارد.

شیوه‌ای که ایران تایپیست برای بازنویسی انواع مقالات دانشگاهی و پایان‌نامه از آن بهره می‌برد تنها به یک روش ختم نمی‌شود. این مجموعه از روش‌های متعددی برای آماده‌سازی پروژه هایتان استفاده می‌کند.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/10/21 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 609 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: شیوه ی بازنویسی پایان نامه شیوه ی بازنویسی پایاننامه روش بازنویسی پایاننامه متد بازنویسی پایان نامه سفارش بازنویسی پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :