پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر سه بعدی

نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 53 امتیاز 0 از 0 نظر

تبلیغات محیطی با روش‌های گوناگونی انجام می‌گیرند؛ اما اگر به دنبال مؤثرترین شیوه هستید، پیشنهاد ما به شما طراحی بنر سه بعدی است. در این روش از تبلیغ اشیا جهت‌گیری مخصوص خود را دارند؛ به همین علت مخاطبان می‌توانند درک بهتری از محصول یا خدمات ارائه‌شده داشته باشند. در طراحی بنرهای سه‌بُعدی از نرم‌افزارهای گوناگونی کمک گرفته می‌شود. در این مطلب قصد داریم به معرفی هر کدام از این نرم‌افزارها بپردازیم و کاربرد بنرهای سه‌بُعدی را نام ببریم؛ پس همراه ما باشید.

طراحی بنر سه بعدی

طراحی انواع بنر سه بعدی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بنر سه بعدی چیست؟

بنر سه‌بُعدی نوعی از پوسترها است که می‌تواند باعث برجسته دیده شدن سطح شود. زمانی که تصویر عمق دار به نظر می‌رسد، در واقع نوعی خطای دید رخ داده است. با جهت‌گیری اشیا، محصولات با عمق بیشتری نشان داده می‌شوند؛ به همین علت تعامل مخاطبان به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت. امروزه تولید محتوای چند رسانه‌ای به محبوبیت بالایی رسیده است؛ اما اگر به دنبال یک راه ایده‌آل برای تبلیغ هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات طراحی بنر سه بعدی است. این بنرها مزایای ویژه‌ای دارند که در ادامه به صورت کامل به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

چه فوایدی در استفاده از بنرهای سه بعدی وجود دارد؟

بسیاری از افراد به دنبال راه‌اندازی یک تجارت هستند تا از این طریق به درآمد بالایی برسند؛ اما برای رسیدن به این هدف نیاز است در ابتدا برندها خودشان را به مخاطبان بشناسانند. اگر کسی نداند شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید یا حتی از وجودتان با خبر نباشد، در آن صورت تمام زحمات شما پوچ و بیهوده خواهند بود. ابتدایی‌ترین کاری که برای شناساندن خود به دیگران می‌توانید انجام دهید، تبلیغات است. برای تبلیغ نیز روش‌های مختلفی وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها استفاده از خدمات طراحی بنر سه بعدی است. استفاده از این روش با مزایای گوناگونی همراه است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به تجسم تبلیغات اشاره کنیم. زمانی که مخاطب بتواند محصولات و خدمات شما را با تجسم بهتری متصور شود، شانس گسترش کسب‌وکار شما نیز افزایش خواهد یافت.

اگر بُعد سوم را به بنر و تابلوهای خود اضافه ‌کنید، می‌توانید مسیر اولیه را بهتر در ذهن مخاطب به تصویر بکشید. سپس تبلیغ شما به سطح بعدی ارتقا پیدا خواهد کرد و همین موضوع باعث می‌شود بین خود و سایر کسب و کارها تمایز چشمگیری را مشاهده کنید. بسیاری از کسب و کارها و برندها نسبت به طراحی‌های سه‌بُعدی بی‌توجه هستند و فرصت متمایز کردن خود از رقبا را به سادگی از دست می‌دهند. هنگام استفاده از طراحی‌های سه‌بُعدی با هیچ محدودیتی روبه‌رو نخواهید شد و می‌توانید نشانه‌های پیچیده‌ای را در بنر به کار بگیرید. در کل اصلی‌ترین مزایای بنرهای سه‌بُعدی شامل بهبود تجربه طراحی و تجسم، افزایش دقت و جذب مخاطب بیشتر می‌شود و می‌توانند ارتباط با مشتریان را نیز بهبود ببخشند. شما می‌توانید از خدمات ایران تایپیست کمک بگیرید تا بهترین مشتریان بالقوه را به خودتان جذب کنید.

طراحی بنر سه بعدی

مزایای استفاده از بنرهای سه‌بُعدی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه نرم‌افزارها و ابزارهایی برای طراحی بنر سه بعدی وجود دارد؟

هنگام طراحی بنر سه بعدی می‌توان از انواع نرم‌افزارها و ابزارها بهره برد که هر کدام توانسته‌اند مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به خود اختصاص دهند. شما با توجه به نیازها و تسلط خود می‌توانید یکی از ابزارها را در راستای طراحی انتخاب کنید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

  • نرم‌افزار اتودسک تری دی مکس

اولین نرم‌افزاری که می‌توانیم از آن برای طراحی انواع بنر سه بعدی یاد کنیم، اتودسک تری دی مکس است. به طور کلی اگر به دنبال ابزاری برای مدل‌سازی، بافت‌سازی و مش‌بندی هستید، اتودسک تری دی مکس بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید از آن استقبال کنید. با کمک این نرم‌‌افزار امکان شبیه‌سازی و کنترل انواع کاراکتر وجود دارد و گرافیست‌ها می‌توانند به خوبی به اشیا جهت بدهند. این نرم‌افزار طراحی سه‌بُعدی را برای شما راحت می‌کند و با داشتن انواع افزونه‌ها یک عملکرد حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. همچنین با اتودسک تری دی مکس می‌توان نسبت به ساخت انواع انیمیشن‌ها اقدام کرد. با استفاده از انیمیشن در بنرهای خود می‌توانید آمار جذب مخاطب را به شکل چشمگیری افزایش دهید.

  • نرم‌افزار بلندر

برای طراحی بنر سه بعدی می‌توان از نرم‌افزار بلندر نیز بهره برد. این ابزار به صورت منبع باز طراحی شده است و توسعه‌دهندگان بسیاری از آن پشتیبانی می‌کنند. مزیتی که نرم‌افزار بلندر دارد، رایگان بودن آن است. به مرور زمان نرم‌افزار بلندر پیشرفت‌های بسیاری به خود دیده است؛ به گونه‌ای که امروزه از آن به عنوان یکی از تکامل‌یافته‌ترین ابزارها برای تهیه انواع افکت‌های بنر سه‌بُعدی یاد می‌شود. امکان انیمیشن‌سازی، مدل‌سازی، شبیه‌سازی، رندر و... با کمک این نرم‌افزار امکان‌پذیر است و با هیچ‌گونه محدودیتی روبه‌رو نخواهید شد.

  • نرم‌افزار اتودسک مایا

زمانی که صحبت از بهترین نرم‌افزارها برای طراحی انواع بنر سه بعدی می‌شود، باید از اتودسک مایا نیز یاد کنیم. با کمک این نرم‌افزار می‌توان بافت‌سازی، مدل‌سازی و رندر را به خوبی انجام داد. هنرمندان، گرافیست‌ها و انیماتورهایی که به دنبال طراحی و مدل‌سازی شخصیت سه‌بُعدی هستند، می‌توانند از نرم‌افزار اتودسک مایا بهره ببرند. این نرم‌افزار امکان شبیه‌سازی عناصر طبیعی را فراهم کرده است؛ به همین علت شما با جهت دادن به مواردی همچون آب، آتش، طوفان و... می‌توانید با کاربران تعامل برقرار کرده و به بنر خود ظاهر جذاب‌تری ببخشید. قطعاً تنها گرافیست‌هایی می‌توانند از نرم‌افزار اتودسک مایا بهره ببرند که در کار خود حرفه‌ای هستند. کاربران ویندوز، مک و لینوکس می‌توانند از اتودسک مایا نهایت استفاده را داشته باشند.

طراحی بنر سه بعدی

استفاده از نرم‌افزار اتودسک مایا

  • نرم‌افزار زیبراش

اگر به دنبال یکی از خلاقانه‌ترین نرم‌افزارها در راستای طراحی بنر سه بعدی هستید، زیبراش یک انتخاب مناسب است. طرح‌هایی که با کمک این نرم‌افزار خلق می‌شوند، حالت دست‌ساز دارند. هنرمندان بسیاری ترجیح می‌دهند از این نرم‌افزار بهره ببرند. مسیر طراحی غیرخطی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی به شمار می‌رود که این نرم‌افزار از آن برخوردار است. برگرداندن یک طرح به حالت قبلی با کمک زیبراش کاملاً امکان‌پذیر است. در واقع این همان ویژگی است که باعث شده بسیاری از گرافیست‌ها نرم‌افزار زیبراش را برای ساخت بنرهای سه‌بُعدی انتخاب کنند.

  • نرم‌افزار اسکچاپ

اسکچاپ از جمله نرم‌افزارهایی به شمار می‌رود که دارای رابط کاربری آسانی است؛ به همین علت استفاده از آن کار را برای ساخت بنر سه بعدی بسیار راحت می‌کند. بسیاری از طراحان با تجربه ترجیح می‌دهند از این نرم‌افزار برای پیش بردن کارهای خود بهره ببرند. همچنین برای کار با این برنامه به دقت بالایی نیاز است و به طور کلی استفاده از آن برای کاربردهای بسیار حرفه‌‌ای توصیه می‌شود.

  • نرم‌افزار راینو

برای ساخت بنر سه بعدی می‌توان از نرم‌افزار راینو نیز کمک گرفت. اگر بنر شما دارای سطوح منحنی است، راینو مناسب‌ترین گزینه‌ای به شمار می‌رود که می‌توانید از آن بهره ببرید. معمولاً تبلیغات بنری شرکت‌های هواپیمایی با کمک همین نرم‌افزار صورت می‌گیرد. این نرم‌افزار برای ویندوز و مک موجود است و کاربران هر دو گزینه می‌توانند از این نرم‌افزار نهایت استفاده را داشته باشند. راینو از انواع پلاگین‌ها بهره می‌برد و یک پلتفرم توسعه‌دهنده پیچیده به شمار می‌آید. برای طراحی بنرهای تبلیغاتی که در حوزه خودرو هستند، راینو مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود.

  • نرم‌افزار داز استودیو

نرم‌افزار دیگری که در حوزه طراحی بنر سه بعدی کاربرد دارد، داز استودیو است. این نرم‌افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای خلق انیمیشن سه‌بُعدی داز استودیو یکی از بهترین نر‌م‌افزارها به شمار می‌آید. هنرمندان می‌توانند از این نرم‌افزار در حوزه‌های گوناگون بهره ببرند که برخی از آن‌ها شامل طراحی آدم، حیوان، وسایل نقلیه و... می‌شوند.

طراحی بنر سه بعدی

استفاده از نرم‌افزار داز استودیو برای طراحی بنرهای سه‌بُعدی

ساخت بنر سه بعدی برای تبلیغ متفاوت

با استفاده از خدمات طراحی بنر سه بعدی می‌توانید توجه رهگذران را به خود جلب کنید و از این طریق باعث افزایش آگاهی از برند خود شوید. آثار هنری، لوگو و... با کمک بنرهای سه‌بُعدی بسیار پر جنب و جوش و رنگی دیده می‌شوند و به راحتی می‌توانند توجهات را به سمت خود بکشانند. امروزه بسیاری از وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز از این بنرها برای ارائه تبلیغ متفاوت بهره می‌برند؛ زیرا انعطاف بالایی دارند و می‌توان گرافیک‌های موجود را به راحتی و به دلخواه تنظیم کرد. نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌ها، مراکز خرید و... می‌توانند از بنرهای سه‌بُعدی استفاده کنند و از این طریق تبلیغ متمایزی را در مقایسه با سایر رقبا به ارائه برسانند.

البته برای اینکه طراحی انواع بنر سه بعدی کیفیت بالایی داشته باشد، نیاز است گرافیست به ریزترین جزئیات توجه کند. برای اینکه بتوان این بنرها را ایجاد کرد، می‌توان از روش‌های کلیدی بهره برد که استفاده از فایل PSD با لایه‌های مجزا از جمله این شیوه‌ها به شمار می‌رود؛ به همین علت استفاده از بهترین طراحان و گرافیست‌ها ضرورت دارد. در این راستا پیشنهاد می‌دهیم با مجموعه ایران تایپیست در تماس باشید. گرافیست‌های این مجموعه به دلیل سابقه بالایی که دارند، می‌توانند حرفه‌ای‌ترین بنرها را طراحی و به ارائه برسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کافی است از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ایران تایپیست در تماس باشید.

با طراحی بنر سه بعدی به واقعیت نزدیک شوید!

مدل‌سازی سه‌بُعدی یکی از قدرتمندترین فناوری‌ها به شمار می‌رود که این امکان را در اختیار گرافیست‌ها قرار می‌دهد تا اشیا را با جزئیات بیشتری به نمایش بگذارند؛ به گونه‌ای که مخاطب این تصور را دارد در حال دیدن یک چیز واقعی است. زمانی که شخصیت‌ها به صورت واقعی به تصویر در بیایند، مخاطب می‌تواند در یک محیط غوطه‌ور شود و درک بهتری از جلوه‌های بصری داشته باشد. محتوای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌توانند باعث ساخت یک تجسم عالی شوند. همان‌طور که می‌دانید فیلم‌ها و سریال‌ها مخاطبان بیشتری دارند؛ زیرا به واقعیت نزدیکی ویژه‌ای دارند. شما نیز با انتخاب بنرهای سه‌بُعدی می‌توانید مخاطب را به واقعیت نزدیک‌تر کنید و تصویر منحصربه‌فردی در ذهن او بر جای بگذارید. همه چیز به انتخاب‌های شما بستگی دارد.

طراحی بنر سه بعدی

نزدیک شدن به واقعیت با بنرهای سه‌بُعدی

طراحی بنر سه بعدی با کمک بهترین مجموعه و برآورد قیمت آن

بنرهای سه‌بُعدی زمانی می‌‌توانند در جذب مخاطب موفق عمل کنند که توسط بهترین گرافیست‌ها طراحی شده باشند. برای اینکه بهترین مجموعه طراحی بنر سه بعدی را پیدا کنید، باید زمان زیادی را به تحقیق و جستجو اختصاص دهید. به منظور صرفه‌جویی در زمان، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. ایران تایپیست یکی از بهترین مجموعه‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند به شما در مدل‌سازی سه‌بُعدی کمک کند. با گرافیست‌های ایران تایپیست می‌توانید از عناصر واقعی بهره ببرید، در یک محیط منحصربه‌فرد غوطه‌ور شوید و مخاطبان بسیاری را به برند خود جذب کنید.

همچنین نکته مهمی که هنگام طراحی بنر سه بعدی اهمیت دارد، قیمت است. عوامل و پارامترهای متعددی وجود دارند که می‌توانند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی قیمت بنرها تأثیر خود را بگذارند. قبل از اینکه برای ثبت سفارش اقدام کنید، نیاز است این پارامترها را بشناسید تا بتوانید برآورد تقریبی از هزینه‌ها داشته باشید. نوع طراحی، ابعاد بنر، مدت زمان تحویل سفارش و... در بین این موارد جای می‌گیرند. در ادامه به صورت مختصر هر کدام از این پارامترها را توضیح می‌دهیم؛ پس همراه ما باشید.

  • نوع طراحی

بسیاری از بنرها طرح بسیار پیچیده‌ای دارند؛ به گونه‌ای که گرافیست هنگام طراحی آن‌ها با چالش‌های بسیاری مواجه خواهد شد. همین موضوع باعث می‌شود زمان صرف شده نیز افزایش پیدا کند. هر چقدر سختی یک کار بیشتر باشد، به همان اندازه نیز به هزینه بیشتری برای طراحی بنر نیاز خواهد بود؛ به همین علت شما در ابتدا باید طرح خود را مشخص کنید تا بتوانید برآوردی از هزینه‌ها داشته باشید.

  • ابعاد بنر

پارامتر مؤثر بعدی روی هزینه ساخت بنر سه بعدی، ابعاد است. هر شبکه اجتماعی و وب‌سایتی به ابعاد گوناگونی برای نشان دادن بنرها نیاز دارد. زمانی که اندازه بنر بزرگ باشد، به همان میزان نیز به عناصر بیشتری برای پر کردن فضاهای خالی نیاز خواهد بود. همین موضوع باعث می‌شود زحمت کار افزایش پیدا کند و در نهایت هزینه بیشتری نیز برای پرداخت نیاز باشد. با این حال مجموعه ایران تایپیست در تلاش است مقرون‌به‌صرفه‌‌ترین هزینه‌ها را برای طراحی بنر در نظر بگیرد.

طراحی بنر سه بعدی

اندازه‌های مختلف یک بنر سه‌بُعدی

سخن آخر

امروزه کسب و کارهای گوناگونی وجود دارند که به دنبال برندسازی هستند. برای برندسازی می‌توان از روش‌ها و شیوه‌های متعددی بهره برد؛ اما بدون شک طراحی بنر سه بعدی می‌تواند یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها به شمار بیاید. این بنرها به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا به اشیا جهت بدهند و از این طریق تعامل کاربران را بیشتر کنند. مزایای بنرهای سه‌بُعدی بر هیچ‌کس پوشیده نیست که از جمله آن‌ها می‌توانیم به مدل‌سازی دقیق‌تر، خطای کمتر و بهبود تجربه مخاطبان اشاره داشته باشیم. اگر شما نیز به دنبال استفاده از خدمات بنرهای سه‌بُعدی هستید، می‌توانید با ایران تایپیست در تماس باشید. این مجموعه با بهره‌مندی از بهترین گرافیست‌ها می‌تواند با کیفیت‌ترین بنرها را طراحی و به مشتریان تحویل دهد. با بنرهای سه‌بُعدی ایران تایپیست مخاطبان خود را به واقعیت نزدیک کنید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکی طراحی کارت پستال طراحی بنر هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

طراحی انواع بنر سه بعدی نمایش واقعی از انواع اشیا را امکان‌پذیر می‌کند. طراحان و گرافیست‌ها می‌توانند به طور مؤثر روی پروژه‌ها کار کنند و مدل‌سازی‌های مربوطه را انجام دهند؛ زیرا درک بهتری از فضا خواهند داشت.

استفاده از خدمات طراحی انواع بنر سه بعدی با خود مزایای متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به بهبود تجربه مخاطب، طراحی دقیق‌تر، خطای کمتر و جذب مشتری اشاره داشته باشیم.

امروزه مجموعه‌های متعددی وجود دارند که در زمینه ساخت بنر سه بعدی فعالیت می‌کنند. برای اینکه بتوانید شاهد واقعی‌ترین تصویرسازی باشید، پیشنهاد می‌دهیم سری به مجموعه ایران تایپیست بزنید.

انواع کسب و کارها وجود دارند که می‌توانند از خدمات ویژه طراحی بنر سه بعدی بهره ببرند. صنایع بهداشتی، پوشاک، ساختمان‌سازی و... از جمله این موارد به شمار می‌روند.


نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 53 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر 3 بعدی طراحی بنر 3d ساخت بنر سه بعدی راهنمای طراحی بنر سه بعدی اصول طراحی بنر سه بعدی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :