پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر فوری

نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/12 ساعت 09:00:00 بازدید: 61 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه بسیاری از افراد به دلیل کمبود وقت به دنبال ثبت سفارش طراحی بنر فوری هستند. فوری بودن زمان یک سفارش از جمله پارامترهایی به شمار می‌‌رود که می‌تواند به صورت مستقیم روی تعیین هزینه‌ها تأثیرگذار واقع شود. برای خلق حرفه‌ای‌ترین بنرها نیاز است به پارامترهای گوناگونی توجه شود که رنگ، فونت و سایر عناصر گرافیکی از جمله این نکات هستند. مجموعه‌های گوناگونی به چشم می‌خورند که می‌توانند سفارش‌های شما را در بهترین کیفیت ممکن و با نازل‌‌ترین قیمت‌ها انجام دهند. ایران تایپیست یکی از این مجموعه‌ها است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه عواملی برای خلق بنرهای فوری مهم است؟

برای خلق بهترین بنرهای فوری نیاز است به شش فاکتور بسیار مهم توجه شود که شامل اندازه، پس‌زمینه، عنوان، متن داخل بنر، دکمه کال تو اکشن و تصویر محصول می‌شوند. افرادی که مسئولیت طراحی بنرهای فوری را برعهده می‌گیرند، باید بتوانند بهترین پروژه‌ها را خلق کنند و تحویل مشتری بدهند. در ادامه این مقاله قصد داریم به طور جزئی هر کدام این پارامترها را شرح دهیم؛ بنابراین همراه ما باشید.

اندازه؛ از مهم‌ترین پارامترها هنگام طراحی بنر فوری

بدون شک اولین نکته‌ای که هنگام طراحی فوری بنر باید در نظر بگیرید، اندازه است. بنرها می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند. همین موضوع می‌تواند اندازه بنرها را با تغییر مواجه کند. گرافیست‌ها هنگام طراحی باید این نکته مهم را مد نظر قرار دهند تا بنر کارآمد و کاملاً مفید جلوه کند. پرکاربردترین بنرها در اندازه 250 در 300 پیکسل طراحی می‌شوند. با این حال با توجه به سلیقه مشتری و شبکه اجتماعی مربوطه عرض یا طول ممکن است بیشتر یا کمتر شوند.

پس‌زمینه؛ پارامتری مهم در تقویت پیام اصلی بنر

در طراحی بنر فوری پس‌زمینه نیز اهمیت بالایی را به خود اختصاص داده است. زمانی که پس‌زمینه مناسبی برای بنر انتخاب شود، می‌توان شاهد تقویت پیام اصلی بود. در رابطه با انتخاب پس‌زمینه نکات بسیار گسترده‌ای وجود دارند که نیازمند توجه ویژه‌ای هستند؛ از جمله:

  1. از آنجایی که بنرها می‌توانند باعث تقویت پیام شوند، بسیار ضروری است رنگ آن‌ها را به گونه‌ای در نظر بگیرید که بین بخش‌ کال تو اکشن با سایر بخش‌ها تفاوت قابل توجهی به چشم بخورد.
  2. اگر رنگ‌های پس‌زمینه و محصول مشترک هستند، حتماً از یک تصویر کاربردی در راستای جدا ساختن آن‌ها بهره ببرید.
  3. زمانی که لوگو در بنر درج می‌شود، باید رنگ آن را متفاوت با پس‌زمینه در نظر بگیرید. با این کار می‌توانید به خوبی نماد لوگو و رنگ پس‌زمینه را از هم تفکیک کنید.
  4. همچنین تمایز بین متن و رنگ پس‌زمینه فراموش نشود. رنگ‌ها باید به گونه‌ای باشند تا مخاطبان بتوانند بدون کوچک‌ترین مشکلی متون درج‌شده را در سریع‌ترین زمان ممکن بخوانند و به عبارتی وقت خود را هدر ندهند.

تمامی این نکات به ظاهر ساده بسیار اهمیت دارند و تمام گرافیست‌ها باید به آن‌ها هنگام طراحی فوری بنر توجه نشان دهند. گرافیست‌های ایران تایپیست به تمامی این نکات توجه ویژه‌ای دارد و می‌توانند رنگ‌ها را به گونه‌ای انتخاب کنند تا تمام جزئیات به چشم مخاطب بیایند.

طراحی بنر فوری

اهمیت پس‌زمینه در طراحی فوری بنر

عنوان مناسب؛ کلید موفقیت در جذب مشتری هنگام طراحی فوری بنر

بدون شک یکی از مواردی که می‌تواند در جذب مشتری هنگام طراحی بنر فوری مثمر ثمر واقع شود، عنوان مناسب است. در واقع عنوان همان راهی است که می‌‌تواند در جذب مشتری به کمک شما بیاید و یک بنر را برجسته از هر زمانی به تصویر بکشد. عنوانی که برای بنر انتخاب می‌کنید باید کوتاه، واضح و تأثیرگذار باشد. اطلاعات زیاد بنر را شلوغ نشان می‌دهند که مشتریان و کاربران از این موضوع فراری هستند. برای انتخاب جذاب‌ترین عنوان برای بنر باید به نکات متعددی توجه داشت که از جمله آن‌ها می‌توانیم موارد زیر نام ببریم:

  1. به دلیل کمبود وقت عناوین باید کوتاه و مختصر باشند. به عنوان مثال جملات از دو عدد نباید فراتر بروند.
  2. نوع مخاطب را شناسایی کنید و بر این اساس یک پیام با لحن مناسب به کار ببرید. لحن شما می‌تواند جدی یا همراه با شوخ‌طبعی باشد.
  3. دعوت کردن مخاطب برای انجام کاری نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد. به عنوان مثال می‌توانید از عباراتی همچون سر بزنید، ببینید و... بهره ببرید.

تصویر؛ راهی برای آگاه کردن مخاطب و فروش بیشتر

در طراحی فوری بنر تصویر نیز اهمیت بالایی دارد. اگر یک تصویر مناسب به بنر اضافه ‌کنید، به همان اندازه نیز می‌توانید شانس فروش را افزایش دهید. شما با استفاده از تصاویر مخاطب را آگاه می‌کنید چه محصولاتی را قرار است بخرد. تصاویر نیز انواع گوناگونی دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به نوع دیجیتالی اشاره داشته باشیم. این تصاویر اگر به خوبی طراحی شوند برای مخاطب بسیار جذاب به نظر می‌رسند و می‌توانند توجهات را افزایش دهند. نتیجه این کار برندسازی در بهترین شکل ممکن است. البته از آنجایی که طراحی بنرها باید به صورت فوری انجام شود، شاید نتوان از تصاویر دیجیتالی بهره برد. در این شرایط می‌توان از عکس‌های آماده کمک گرفت. همچنین مشتریان می‌توانند عکس محصولاتی که دارند را به گرافیست تحویل دهند تا طراح آن‌ها را در بنر مورد استفاده قرار دهد.

طراحی بنر فوری

استفاده از تصاویر دیجیتالی هنگام طراحی بنر

کال تو اکشن یا دکمه فراخوان؛ پلی به سمت ورود به وب‌سایت

هدف از طراحی بنر این است مخاطب را به سمت وب‌سایت یا شبکه اجتماعی برند مربوطه بکشاند. برای این کار نیاز است از عنصری تحت عنوان کال تو اکشن یا دکمه فراخوان کمک گرفته شود. دکمه کال تو اکشن دو بخش مختلف با نام‌های رنگ و متن دارد. یعنی انتخاب هر کدام از آن‌ها باید با توجه به نکات گوناگونی صورت بگیرد تا بتوان شاهد بهترین عملکرد و بازده تبلیغاتی بود. شاید تأثیر کال تو اکشن را ندانید؛ اما انتخاب درست آن می‌تواند به طور نامحسوس در میزان فروش نیز تأثیر بگذارد. هر مخاطبی به رنگ‌های مختلف، واکنش متفاوتی نشان می‌دهد. رنگ‌ها باید با یکدیگر هارمونی کامل داشته باشند تا بتوانند بنر را بسیار جذاب به تصویر بکشند. انتخاب متن نیز بستگی به محصول یا خدمات شما دارد. اگر محصولی برای فروش ارائه می‌دهید، می‌توانید از جملاتی همچون "همین حالا خرید کنید" بهره ببرید.

رنگ؛ دنیایی از معانی متفاوت هنگام طراحی بنر فوری

از رنگ نیز می‌توانیم به عنوان عاملی یاد کنیم که می‌تواند باعث کاهش یا افزایش جذابیت یک بنر شود. رنگ‌ها معانی متفاوتی دارند و آشنایی با آن‌ها می‌تواند زمینه‌ساز ورود به یک دنیای متفاوت باشد. در این بخش قصد داریم به معرفی برخی از رنگ‌ها بپردازیم و به شما بگوییم هر کدام چه معنایی دارند. کافی است به لیست زیر توجه داشته باشید:

  1. قرمز: رنگ قرمز عشق، شور و هیجان را به تصویر می‌کشد و معمولاً توصیه می‌کنیم در طراحی‌های کلاسیک از آن استفاده نشود.
  2. نارنجی: این رنگ کاملاً نیروبخش بوده و نمادی از احساسات است. مناسب‌ترین رنگ برای کال تو اکشن نارنجی به حساب می‌آید.
  3. زرد: زرد را می‌توانیم نمادی از تشویق، دوستی و طلوع به شمار بیاوریم. معمولاً از این رنگ برای تبلیغ کالاهای مخصوص جوانان کمک گرفته می‌شود.
  4. سبز: بدون شک می‌دانید سبز نمادی از سلامتی، طراوت، شادابی و آغاز دوباره است. برای ایجاد بنرهای چشم‌نواز رنگ سبز یک گزینه مناسب به شمار می‌آید.
  5. آبی: اگر به دنبال آرامش، اعتماد و شفافیت هستید، می‌توانید از رنگ آبی در بنرها کمک بگیرید. معمولاً آبی از رنگ‌‌های مشترک در لوگوی سازمان‌های گوناگون است.
  6. سیاه: سیاه یکی از رنگ‌های قدرتمند است و می‌تواند پر رمز و راز جلوه کند. به عنوان یک انتخاب ایده‌آل پیشنهاد می‌دهیم از سفید برای رنگ پس‌زمینه و از سیاه به منظور رنگ متن بهره ببرید.

طراحی بنر فوری

استفاده از رنگ‌های گوناگون هنگام طراحی فوری بنر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

راهنمای کامل و مشاوره رایگان طراحی بنر فوری

افرادی که به دنبال سفارش طراحی بنر فوری هستند، ممکن است با سؤالاتی روبه‌رو شوند؛ به همین علت در وهله اول بسیار ضروری است از مشاوره‌هایی که در این زمینه برگزار می‌شوند، استفاده کنند. بهتر است ابتدا لیستی از سؤالاتی که ذهن شما را به خود درگیر کرده‌اند تهیه کنید. سپس آن‌ها را از مشاوره مربوطه بپرسید. این سؤالات شامل گزینه‌های زیر هستند:

  1. حداقل و حداکثر زمان لازم برای طراحی بنر چقدر است؟
  2. آیا سریع بودن زمان تحویل روی کیفیت طراحی بنر تأثیر می‌گذارد؟
  3. هنگام طراحی فوری بنر تمام المان‌ها و عناصر گرافیکی رعایت می‌شوند؟
  4. آیا می‌توان از بهترین گرافیست‌ها برای طراحی بنرهای فوری کمک گرفت؟
  5. هزینه طراحی بنرهای فوری چقدر است؟

ایران تایپیست از جمله مجموعه‌های گرافیکی به شمار می‌رود که ارائه‌دهنده انواع مشاوره‌ها در حوزه طراحی فوری بنر است. تمامی این مشاوره‌ها به صورت رایگان صورت می‌پذیرند و شما می‌توانید تمامی سؤالات خود را از کارشناسان جویا شوید. به سؤالات شما با نهایت صبوری و بردباری پاسخ داده خواهند شد.

مهارت‌های ضروری در طراحی بنرهای فوری

برای طراحی فوری بنر گرافیست‌ها باید از مهارت‌های متعددی برخوردار باشند تا بتوانند به خوبی از عهده مسئولیت‌هایی که به آن‌ها واگذار شده‌اند بر بیایند. هر کدام از این مهارت‌ها اهمیت ویژه خود را دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  1. طراح بنر باید به انواع نرم‌افزارها تسلط داشته باشد تا در صورت نیاز بتواند از آن‌ها سریعاً بهره ببرد و با مشکلی روبه‌رو نشود.
  2. طراح بنر باید بتواند بهترین متن‌های تبلیغاتی را بنویسد و از این طریق در جذب مشتری مثمر ثمر واقع شود.
  3. خلاقیت، ذوق بالا و هنر تنها بخشی از ویژگی‌هایی به شمار می‌روند که گرافیست هنگام طراحی بنرهای فوری باید از آن‌ها بهره‌مند باشد.
  4. گرافیست‌ها باید بتوانند جذاب‌ترین تصاویر را خلق کنند و از این طریق بنر را جذاب‌تر نشان دهند.
  5. طراحان بنر باید به خوبی نیازهای مشتریان را درک کنند و طراحی‌ها را بر اساس خواسته آن‌ها انجام دهند.

لازم به ذکر است تمام طراحانی که در ایران تایپیست مشغول به فعالیت هستند، مهارت‌های ضروری برای طراحی بنرهای فوری را دارند؛ به همین علت می‌توانید با خیالی راحت به آن‌ها اطمینان کنید. پروژه‌هایی که در انتها تحویل می‌گیرید کیفیت بالایی دارند و می‌توانید از سرعت بالا و قیمتی مقرون‌به‌صرفه نهایت بهره را ببرید.

طراحی بنر فوری

مهم‌ترین مهارت‌های طراحی فوری بنر

جلب توجه فوری مخاطبان

بنرها از جمله محصولاتی به شمار می‌آیند که می‌توانند کاربردهای گوناگونی از خود نشان دهند. برخی از بنرها حالت هنری دارند و برخی دیگر نیز در زمینه تبلیغ می‌توانند کارآمد واقع شوند. در طراحی فوری بنر نکته‌‌ای که بسیار اهمیت دارد، کیفیت آن است. بنر معرف یک محصول یا خدمات خاص است؛ به همین علت بسیار حائز اهمیت است طراحی آن‌ها به گونه‌ای صورت بگیرد که بتواند مخاطبان را به خود جذب کند. تنها با توجه به المان‌های خاص می‌توان مخاطبان را به سمت خود کشاند. عناوین مناسب، رنگ‌های خیره‌کننده، تصاویر جذاب و... تنها بخشی از عناصری به شمار می‌روند که به کمک شما می‌آیند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن مخاطبان را جذب کنید. طراحان ایران تایپیست به خوبی با سلایق مشتریان آگاه هستند و می‌توانند در مدت زمانی کوتاهی بنرهایی را تحویل شما دهند که به هیچ عنوان نمی‌توانید نمونه آن‌ها را در جایی دیگر پیدا کنید.

بنر فوری با طراحی منحصر به فرد و قیمت مناسب

بسیاری از افرادی که به صورت فوری قصد ثبت طراحی بنر خود را دارند، از کیفیت نهایی آن مطمئن نیستند؛ زیرا این نگرانی در آن‌ها به وجود آمده است که زمان محدود روی کیفیت نهایی تأثیر خود را بگذارد. همچنین زمان از جمله پارامترهایی به شمار می‌رود که می‌تواند به طور مستقیم روی هزینه‌ها مؤثر واقع شود. در واقع هر چقدر کار طراحی بنر سریع‌تر انجام شود، به همان اندازه نیز هزینه‌ها بیشتر خواهند شد.

برای اینکه بتوانید از پس این چالش‌ها بر بیایید، پیشنهاد می‌دهیم از بهترین مجموعه‌ها در راستای طراحی بنر فوری کمک بگیرید. ایران تایپیست حرفه‌ای‌ترین طراحان را دارد و می‌تواند به شما کمک کند با کیفیت‌ترین پروژه‌ها را تحویل بگیرید. تمام بنرها بر اساس استانداردها و اصول مربوطه طراحی می‌شوند و می‌توانند در جذب مشتری بسیار مؤثر باشند. همچنین قیمت مناسب یکی دیگر از ویژگی‌هایی به شمار می‌رود که با سپردن کارهای خود به ایران تایپیست از آن بهره‌مند خواهید شد؛ بنابراین همین حالا برای ثبت سفارش اقدام کنید. بهترین طراحان بنر با مقرون‌به‌صرفه‌ترین دستمزدها منتظر شما هستند.

طراحی بنر فوری

قیمت مناسب طراحی فوری بنر

سخن آخر

افرادی که می‌خواهند هر چه سریع‌تر به جذب مشتری بپردازند، به دنبال ثبت سفارش طراحی بنر فوری هستند. این بنرها زودتر از موعد مقرر طراحی و به مشتری تحویل داده می‌شوند. هنگام طراحی این دسته از بنرها توجه به یک سری نکات ضرورت دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به متن، عنوان، رنگ، کال تو اکشن و... اشاره داشته باشیم. در صورتی که گرافیست‌ها مهارت‌های لازم را داشته باشند، می‌توانند بهترین بنرها را طراحی کنند. اگر به دنبال بهترین طراحان هستید، کافی است سری به مجموعه ایران تایپیست بزنید. کیفیت بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه و زمان تحویل سریع از جمله مزایایی به شمار می‌روند که همکاری با این مجموعه برای شما به همراه خواهد داشت. همین حالا برای ثبت سفارش اقدام کنید.

طراحی بنر فوری

بررسی طراحی بنر فوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکی طراحی بنر طراحی پوستر هزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

به‌طورکلی عوامل مختلفی هزینه‌های طراحی فوری بنر را دستخوش تغییر می‌کنند؛ اما در کل هزینه‌ این بنرها به دلیل مدت‌زمان کمتر در مقایسه با سایر گزینه‌ها اندکی بالاتر است.

هنگام طراحی فوری بنر باید به پارامترهای گوناگونی توجه داشت تا بتوان شاهد با کیفیت‌ترین محصولات بود. رنگ، دکمه فراخوان، متن، عنوان، اندازه و... از جمله این نکات هستند.

امروزه شرکت‌های مختلفی به چشم می‌خورند که در زمینه طراحی فوری بنر فعالیت دارند؛ اما اگر به دنبال گزینه‌ای هستید که بتواند بالاترین سطح از کیفیت را به نمایش بگذارد، پیشنهاد ما ایران تایپیست است.

پاسخ این سؤال بستگی به مجموعه‌ای دارد که کار طراحی بنر فوری خود را به آن سپرده‌اید. اگر از طراحان ایران تایپیست کمک بگیرید، می‌توانید شاهد انجام سفارش خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت باشید.


نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/12 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 61 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش طراحی بنر فوری طراحی بنر سریع طراحی بنر فوری آنلاین طراحی بنر اینستاگرام فوری طراحی بنر رنگی فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :