پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر وبسایت

نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/29 ساعت 09:00:00 بازدید: 31 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از مرسوم‌ترین روش‌هایی که با کمک آن می‌توان سایت را تبلیغ کرد، بنر است. استفاده از بنرهای تبلیغاتی مزایای منحصربه‌فردی با خود به همراه دارد؛ اما نکته مهمی که باید بدانید این است پوسترها باید به گونه‌ای طراحی شوند که بتوانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. اگر طراحی بنر وبسایت به صورت اصولی انجام شود، می‌تواند در کنار بهبود تجربه کاربری، یک ارتباط مؤثر را نیز ایجاد کند. در کل عوامل و پارامترهای گوناگونی وجود دارند که می‌توانند باعث تأثیرگذاری یک بنر شوند. رنگ، فونت و تصاویر از جمله این عوامل هستند که در ادامه توضیحات کامل‌تری را در رابطه با آن‌ها ارائه خواهیم داد. در ادامه مطلب با مجموعه ایران تایپیست همراه باشید.

طراحی بنر وبسایت

طراحی بنر سایت با توجه به عناصر گرافیکی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هنر طراحی بنر در بهبود تجربه کاربری وبسایت

زمانی که وارد وبسایت می‌شوید، عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند باعث جلب نظر شما شوند. هر کدام از این عوامل به نحوی می‌توانند در تجربه کاربری تأثیرگذار باشند. برای اینکه بتوانید تجربه کاربری وبسایت را بهبود ببخشید، باید به دنبال طراحی بهترین بنرها باشید. بنرها نقش تبلیغات را برعهده دارند و اگر به خوبی طراحی شوند می‌توانند به طور چشمگیری تجربه کاربری را بهبود ببخشند. زمانی که بنرها کیفیت بالایی داشته باشند، می‌توان مشتریان دائمی را به خود جذب کرد و از مخاطبان وفادار بهره برد. گرافیست‌هایی که در راستای طراحی بنر وبسایت تخصص کسب کرده‌اند، به خوبی می‌توانند از مهارت‌های خود بهره ببرند و یک تجربه کاربری بی‌نظیر را برای مخاطبان رقم بزنند. زمانی یک وبسایت پر بازدید خواهد شد که هنگام طراحی بنر اصول ضروری در نظر گرفته شوند؛ از جمله:

  • ساده بودن بنر

مهم‌ترین اصل سادگی است. خیلی از مخاطبان علاقه‌ای به پیچیدگی ندارند و حل مسئله از عهده آن‌ها خارج است؛ به همین علت بنرهایی را ترجیح می‌دهند که ساده هستند. بنرها زمانی ساده خواهند بود که بدون شلوغی خاصی در اختیار مخاطبان قرار بگیرند. استفاده از فونت‌ها و تصاویر ساده راهی برای ساده طراحی کردن بنرها است. همچنین این نکته را نیاز است متذکر شویم که متن‌ها باید ساده و به دور از هر گونه کلمات سختی نگارش شوند. با این کار می‌توانید به فهم راحت‌تر مخاطبان کمک کنید و آن‌ها نیز می‌توانند بهتر ارتباط بگیرند.

طراحی بنر وبسایت

اهمیت ساده بودن بنرها

  • طراحی جذاب

در طراحی بنر وبسایت باید به جذابیت ظاهری نیز توجه شود. زمانی که افراد قصد خرید یک محصول را دارند اولین چیزی که توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند، زیبایی و جذابیت است. بنرها نیز باید به گونه‌ای طراحی شوند که در سه ثانیه اول بتوانند تمام توجه مخاطب را به سمت خود جلب کنند. برای طراحی جذاب نیاز است تمامی عناصر به درستی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. فونت‌ها، متون، تصاویر، انیمیشن، دکمه فراخوان و... در بین این موارد جای داده می‌شوند. گرافیست‌های ایران تایپیست با تجربه‌ای که دارند می‌توانند به کمک شما بیایند تا بهترین بنرها را در وبسایت‌ها آپلود کنید.

  • طراحی واکنش‌گرا

نکته مهم دیگری که هنگام طراحی بنر سایت باید به آن دقت شود، واکنش‌گرا بودن است. منظور از واکنش‌گرا بودن این است که بنرها بتوانند در هر دستگاهی کاملاً درست و مناسب به نمایش در بیایند. زمانی که طراحی ریسپانسیو باشد، در آن صورت بنرها مناسب با سایز مرورگر کاربران به نمایش گذاشته خواهند شد. البته لازم به ذکر است این موضوع به نوع وب‌سایت نیز ارتباط دارد. افرادی که مسئولیت طراحی وب‌سایت را برعهده می‌گیرند، باید به ریسپانسیو بودن توجه کافی داشته باشند تا عناصر گرافیکی در موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و... به خوبی دیده شوند.

طراحی بنر وبسایت

استفاده از طراحی واکنش‌گرا

چگونه با یک طراحی منحصر به فرد بنر، ارتباط موثری ایجاد کنیم؟

از جمله مرسوم‌ترین روش‌هایی که با کمک آن می‌توان تبلیغ انجام داد، استفاده از بنر است. اگر بنرها به خوبی طراحی شوند، می‌توانند باعث ایجاد یک ارتباط مؤثر شوند. البته برای اینکه ارتباط مؤثر ایجاد شود، بهتر است بنرها را در وبسایت‌هایی به نمایش در بیاورید که هم‌راستا با محصول و خدمات شما هستند. با یک طراحی منحصربه‌فرد می‌توان باعث ایجاد آگاهی از برند شد، فروش را افزایش داد و ترافیک سایت را بیشتر کرد. اگر می‌خواهید بنر شما بتواند با مخاطبان ارتباط مؤثر ایجاد کند، نیاز است به پارامترهای زیر توجه داشته باشید:

  1. بنر باید حاوی دکمه کال تو اکشن (CTA) مناسب باشد.
  2. یک بنر باید حاوی لوگو باشد.
  3. از کلمات کلیدی در متن باید به صورت کاملاً شفاف و واضح استفاده شود.
  4. بنر باید کاملاً ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی طراحی شود.
  5. رنگ‌ها و تصاویر باید به خوبی انتخاب شوند و در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند.

اثربخشی تبلیغات بنری بر هیچ‌کس پوشیده نیست. فقط باید از برترین استراتژی‌ها کمک بگیریم. استراتژی‌ها تنوع بالایی دارند؛ اما در انتها باید گزینه‌ای انتخاب شود که بتواند بیشترین تأثیرگذاری را اعمال کند. در این راستا بازاریابان می‌توانند کمک بزرگی برای برندها باشند. همچنین در کنار این موضوع گرافیست‌ها نیز می‌توانند ایده‌های خلاقانه خود را با مشتریان در میان بگذارند تا در انتها بتوان بهترین بنرها را طراحی و در وبسایت‌ها آپلود کرد. همچنین هر گروه سنی به رنگ خاصی علاقه نشان می‌دهد. شما با توجه به خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید، گروه خاصی را نیز مورد هدف قرار خواهید داد. بر این اساس می‌توانید مناسب‌ترین رنگ‌ها را در راستای طراحی بنرهای مناسب وبسایت به کار بگیرید.

طراحی بنر وبسایت

ایجاد ارتباط مؤثر با کمک بنرهای وبسایت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه با طراحی بنرهای خلاقانه و جذاب، وبسایت خود را تبلیغ کنیم؟

تبلیغ اینترنتی توانسته است جای خود را بین جوامع مختلف پیدا کند. همان‌طور که اشاره کردیم یکی از راه‌های تبلیغ آنلاین استفاده از خدمات طراحی بنر وبسایت است. با کمک این بنرها می‌توان ترافیک را افزایش داد و فروش محصولات را نیز به شکل چشمگیری بیشتر کرد. البته بسیاری از افراد علاقه‌ای به کلیک روی تبلیغات ندارند؛ زیرا در بنرها خلاقیت یا نیاز خاصی نمی‌بینند. اگر بنر شما کاملاً خلاقانه طراحی شود و جذابیت نیز داشته باشد، در آن صورت می‌توان به افزایش نرخ کلیک امیدوار بود. اگر وبسایت شما ارائه‌دهنده محصول خاصی است، پیشنهاد می‌دهیم بنرهای تبلیغاتی را در مناسبت‌های مختلف آپلود کنید. همچنین اگر ارائه‌دهنده خدمات خاصی هستید، می‌توانید از تخفیف برای هدایت مخاطبان به وبسایت خود بهره ببرید.

چگونه با استفاده از رنگ، فونت و تصاویر مخاطبان سایت را جذب کنیم؟

سه عامل بسیار مهم که در جذابیت طراحی بنر وبسایت بسیار اهمیت دارد، شامل رنگ، فونت و تصاویر هستند. گرافیست‌هایی که مسئولیت طراحی این نوع از بنرها را برعهده دارند، باید بتوانند به خوبی این سه پارامتر را در کنار یکدیگر جای دهند تا هماهنگی مشاهده شود. انتخاب مناسب رنگ، فونت و تصویر می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جذب کند. در واقع هر کدام از این پارامترها می‌توانند باعث افزایش آمار نرخ کلیک شوند. در ادامه هر کدام از این سه پارامتر را به صورت اساسی‌تر توضیح خواهیم داد تا با اهمیت ویژه آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

  • استفاده از رنگ‌های مناسب هنگام طراحی بنر وبسایت

اگر به دنیای رنگ‌ها نگاهی بیندازید، متوجه گستردگی آن خواهید شد. رنگ‌های متنوعی در جهان وجود دارند که هر کدام از آن‌ها مفاهیم و پیام خاصی را انتقال می‌دهند. شما با کمک رنگ‌ها می‌توانید احساسات گوناگونی را در وجود مخاطب ایجاد کنید. یک بنر از عناصر گوناگونی تشکیل شده؛ اما اولین چیزی که می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جذب کند، رنگ است. احساسات درونی افراد با کمک رنگ‌ها می‌توانند روشن شوند؛ به همین دلیل بسیار حائز اهمیت است چه رنگی را برای بنر وبسایت خود انتخاب می‌کنید. برای انتخاب رنگ نیاز است به پارامترهای متعددی توجه نشان دهید که از جمله آن‌ها می‌توانیم به سلیقه و رده سنی مخاطبان اشاره داشته باشیم. معمولاً کودکان به رنگ‌های شاد همچون آبی توجه بیشتری نشان می‌دهند، در حالی که برای قشر جوانان رنگ زرد ارزش بیشتری دارد.

طراحی بنر وبسایت

اهمیت بالای رنگ‌ها هنگام طراحی بنر سایت

  • لیست روانشناسی رنگ‌ها را بشناسید.

گرافیست‌هایی که مسئولیت طراحی را برعهده می‌گیرند، باید با روان‌شناسی رنگ‌ها آشنا باشند تا بتوانند جذاب‌ترین بنرها را تحویل مشتری دهند. در لیست زیر می‌توانید با مفهوم چند رنگ آشنا شوید:

  1. قرمز: این رنگ می‌تواند هیجان، شور و عشق را به تصویر بکشد. افراد زیادی به رنگ قرمز علاقه نشان می‌دهند؛ اما هنگام استفاده از آن باید تعادل را در نظر بگیرید.
  2. نارنجی: برای انتقال احساس سر زندگی و نیرو رنگ نارنجی مناسب‌ترین گزینه است. معمولاً در بنرها از رنگ نارنجی برای طراحی دکمه فراخوان کمک گرفته می‌شود.
  3. زرد: زرد از جمله رنگ‌هایی است که می‌تواند حس صمیمیت را انتقال دهد و نمادی از خوشی و درخشش به شمار می‌رود. برای اینکه بتوانید چشم‌ها را خیره کنید و حسی از جوانی و سرزندگی را در افراد به وجود بیاورید، می‌توانید از رنگ زرد در بنرهای خود بهره ببرید.
  4. سبز: برای به تصویر کشیدن سرسبزی، طراوت، تازگی و بالندگی رنگ سبز مناسب‌ترین گزینه به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید بنر شما چشم‌نواز به نظر برسد، پیشنهاد می‌دهیم از سبز ملایم کمک بگیرید.
  5. آبی: یکی از رنگ‌هایی که می‌تواند امنیت و اعتماد را با خود به ارمغان بیاورد، آبی است. اگر موضوع تبلیغ شما رسمی بوده، پیشنهاد می‌دهیم از رنگ آبی کمک بگیرید. امروزه بیشتر شرکت‌‌ها برای طراحی لوگو از رنگ آبی استفاده می‌کنند.
  • استفاده از فونت مناسب هنگام طراحی بنر وبسایت

یکی دیگر از نکات مهمی که باید هنگام طراحی بنر وبسایت در نظر بگیرید، استفاده از فونت مناسب است. فونت‌هایی که برای بنر به کار می‌روند باید از ویژگی‌های مختلفی بهره‌مند باشند تا بتوانند به صورت کامل نظر مخاطبان را به خود جذب کنند. به عنوان مثال فونت‌ها باید به اندازه‌ای خوانا باشند تا بتوانند در همان نگاه اول خوانده شوند. در واقع هر بنر تنها سه ثانیه فرصت دارد تا خود را به مخاطب نشان دهد. حالا اگر فونت پیچیده باشد، قطعاً مخاطب از توجه به آن صرف نظر می‌کند و شاید به سراغ تبلیغ‌های دیگر برود؛ به همین علت در اولین گام یک گرافیست باید بتواند ساده‌ترین فونت‌ها را شناسایی کرده تا خوانایی متون در نظر مخاطب افزایش پیدا کند. همچنین سایز نوشته‌ها نیز حائز اهمیت است.

تمامی این موارد شاید در نگاه اول ساده و ابتدایی به نظر برسند؛ اما بدون شک این قابلیت را دارند تأثیر عمیقی بر دیدگاه مخاطب بگذارند. با این کارها شما به راحتی کاربران احترام گذاشته‌اید. آن‌ها نیز برای جبران این کار نسبت به بازدید از سایت، محصول و خدمات شما اقدام خواهند کرد؛ پس بسیاری ضروری است از گرافیست‌هایی بهره ببرید که با این نکات بدیهی و پراهمیت آشنایی داشته باشند. مجموعه ایران تایپیست با بهره‌مندی از بهترین طراحان می‌تواند به کمک شما بیاید تا بهترین بنرها را تحویل بگیرید.

طراحی بنر وبسایت

به کار بردن فونت مناسب در بنرها

  • استفاده از تصاویر مناسب هنگام طراحی بنر وبسایت

سومین اصلی که هنگام طراحی بنر وبسایت باید در نظر گرفته شود، استفاده از تصاویر مناسب است. تصاویر انواع مختلفی دارند و شما با توجه به نوع بنر می‌توانید از عکس‌های متعددی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تأثیرگذاری بنر خود را افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم از تصاویر متحرک بهره ببرید. البته ماهیت این تصاویر نباید به گونه‌ای باشد که باعث کمرنگ شدن هدف اصلی تبلیغ شود. به طور کلی توصیه می‌شود انیمیشن‌ها ساده و کمتر از پانزده ثانیه باشند. همچنین باید به تعداد دفعاتی که پخش می‌شوند نیز توجه کنید. بر اساس استانداردهای موجود تعداد دفعات پخش تصاویر متحرک از سه عدد نباید فراتر برود.

هنگام طراحی بنر وبسایت باید از تصاویری بهره ببرید که بتوانند به انتقال پیام شما به مخاطب کمک بزرگی کنند. تصاویری که انتخاب می‌کنید، باید به صورت کامل با محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید، هماهنگی داشته باشند. مفاهیم تصاویر به دو دسته کلی انتزاعی و بومی تقسیم می‌شوند. مفاهیم انتزاعی آن‌طور که باید نمی‌توانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند؛ به همین علت پیشنهاد می‌دهیم استفاده از تصاویر بومی را در اولویت قرار دهید. برخی از تصاویر نیز حالت آماده دارند. این عکس‌ها برای افرادی مناسب هستند که شرایط تصویربرداری حرفه‌ای ندارند. البته قبل از استفاده فراموش نکنید مجوز تصاویر آماده را بگیرید. به طور کلی پیشنهاد می‌دهیم برای اینکه مخاطبان نگاه بهتری نسبت به بنرهای شما داشته باشند از تصاویر کاملاً یونیک و منحصربه‌فرد بهره ببرید.

طراحی بنر وبسایت

مناسب‌ترین تصاویر بنرها

طراحی بنرهای جذاب برای وبسایت شما

طراحی بنر وبسایت دغدغه‌های خاص خود را دارد؛ زیرا پروژه نهایی معرف برند شما خواهد بود. برای اینکه بتوانید از بهترین بنرها بهره‌مند شوید، باید از حرفه‌ای‌ترین گرافیست‌ها کمک بگیرید. امروزه مجموعه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند در این راستا به کمک شما بیایند. ایران تایپیست از جمله این مجموعه‌ها است. گرافیست‌های ایران تایپیست با تسلط بر روان‌شناسی رنگ‌ها می‌توانند بهترین بنرها را طراحی کرده و در اختیار شما قرار دهند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

سخن آخر

تبلیغ بنری یکی از راه‌های پر بازده برای معرفی محصولات و خدمات است. این بنرها اگر به خوبی طراحی شوند، می‌توانند باعث آگاهی از برند شما شوند و مخاطبان جدیدی را به سمت وبسایت شما بکشانند. طراحی بنر وبسایت توسط مجموعه‌های مختلفی انجام می‌شود که ایران تایپیست یکی از آن‌ها است. با کمک خدمات این مجموعه می‌توانید از بنرهایی بهره ببرید که وظیفه آن‌ها ایجاد ارتباط مؤثر است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی لوگوطراحی لوگوموشنهزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

برای طراحی بنر سایت باید به نکات مختلفی توجه خود را معطوف کنید که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل رنگ، فونت، دکمه فراخوان و... می‌شوند.

رنگ‌های مختلف وجود دارند که هنگام طراحی بنر وبسایت می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. این رنگ‌ها با توجه به جنسیت، نوع خدمات و سن و سال می‌توانند متفاوت باشند.

نوع فونت تعیین‌کننده آمار جذب مخاطب است. اگر فونت‌ها ساده باشند، می‌توانند باعث جذب مخاطبان بیشتری شوند؛ زیرا خوانایی بالایی دارند و مشتریان با صرف زمان اندک متوجه متون خواهند شد.

برای اینکه بتوانید آمار کلیک را افزایش دهید، باید از بهترین بنرها کمک بگیرید. ایران تایپیست از جمله مجموعه‌هایی به شمار می‌رود که در زمینه طراحی بنر وبسایت فعالیت دارد. گرافیست‌های این مجموعه بسیار حرفه‌ای هستند.


نویسنده: سارا اخلاقی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/29 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 31 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر سایت طراحی بنر برای سایت ساخت بنر وبسایت طراحی بنر وبلاگ طراحی گرافیکی بنر وبسایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :