دوشنبه ۱۴ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/5/7 ساعت 09:00:00 بازدید: 355 امتیاز 5 از 1 نظر

یکی از مسائل مهم برای دانشجویان هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه می باشد. در حقیقت چکیده پایان نامه ها متن ها کوتاهی می باشند و همین موضوع سبب می شود تا ترجمه این متن ها آنقدر زیاد نباشد که سبب نگرانی دانشجویان شود. به طور کلی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه بر اساس  تعداد کلمات آن محاسبه می شود اما هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه به عوامل دیگری نیز وابسته می باشد. به طور مثال هزینه متون تخصصی که دارای کلمات خاص و اصطلاحات ویژه هستند با هزینه متن های عمومی کاملا متفاوت می باشند. چکیده پایان نامه ها در دسته متن های تخصصی قرار می گیرند زیرا ترجمه موضوع این متن ها باید به گونه ای انجام شود تا انگلیسی زبان ها نیز با کمک کلمات خاص همان رشته منظور نویسنده را به درستی درک کنند. بنابراین کلمات خاص رشته در هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه تاثیر گذار می باشد. میزان افزایش هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه ها در رشته های گوناگون متفاوت می باشد.

به طور مثال ضریب افزایش هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی در رشته های گوناگون فلسفه، اسناد تجاری، فقه و علوم انسانی، نفت و پتروشیمی، ادبیات و زبان شناسی، پزشکی و حقوق به ترتیب برابر 1/1، 1/1، 1/1، 1/15، 1/1، 1/2 و 1/2 می باشد. بنابراین هر چقدر که متن شما سخت تر باشد، ترجمه آن نیز برای مترجمان کار دشوار تری خواهد شد و در نهایت دستمزد مترجمان نیز افزایش میابد. ایران تایپیست با سیاست گذاری های دقیق توانسته است که خدمات مختلف خود را در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه با کیفیت بالا، هزینه مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کند. تمامی اعضای این مجموعه تلاش می کنند تا مشتریان از خدمات ایران تایپیست راضی باشند زیرا اصالت ایران تایپیست بر اساس مشتری مداری می باشد.

 محاسبه هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

ترجمه در ایران تایپیست

سوالات متداول

بله، تمامی هزینه ترجمه های فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه می باشد.

بله، ضریب افزایش هزینه در رشته های گوناگون، متفاوت می باشد. به طور مثال ضریب افزایش هزینه در رشته های نفت و حقوق به ترتیب برابر 1/15 و 1/2 می باشد.

هزینه ترجمه به تعداد کلمات، وجود کلمات دشوار، اصطلاحات خاص، موضوع متن، مدت زمان تحویل و ... بستگی دارد.

بله، کیفیت ترجمه متون در ایران تایپیست بالا می باشد. زیرا تمامی متون توسط مترجمان با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی انجام می شود.


نویسنده: فرهاد محمدی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/5/7 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 355 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه نرخ ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه تعرفه ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه برآورد هزینه ترجمه چکیده پایان نامه

دیدگاه کاربران

مسعود رحمانی | 1400-7-26 ساعت 09:26:36 امتیاز :

خیلیا از پس هزینه های ترجمه برنمیان ولی تو سایت شما دیگه مشکلی نیست. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :