دوشنبه ۱۴ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

همه چیز در مورد اصول خلاصه نویسی بر مبنای سئو

نویسنده: فرهاد محمدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/5 ساعت 20:00:00 بازدید: 393 امتیاز 5 از 1 نظر

اصول خلاصه نویسی و رعایت تمامی استانداردهای این روش موثر کمک آموزشی، توسط متخصصین ایران تایپیست،  به پررنگ تر شدن  نکات مهم و کلیدی منتهی می گردد، به گونه ای که از طریق افزایش  تمرکز، یادگیری کاملی اتفاق افتد. افزایش یادگیری یکی از مزایای استفاده از خلاصه نویسی می باشد؛ این روش این روزها بارها و بارها کاربرد دارد؛ زیرا سایتهای اینترنتی میزبان خلاصه مقالات و کتب گوناگونی هستند. در صفحات اینترنتی مجال توضیحات اضافه و بیان مطالب به صورت طولانی نیست، در این صفحات خواننده دنبال چکیده مطالب است و می خواهد  به سرعت موضوعی که جستجو نموده  را یافته و بخواند.

همه چیز در مورد اصول خلاصه نویسی بر مبنای سئو

 بررسی اصول خلاصه نویسی

 

اگر مقالات و کتابها به صورت کامل در سایت درج شوند، افراد کمی برای مطالعه زمان صرف می کنند؛ اما خلاصه ها معمولا خوانندگان بیشتری دارند. بسیاری  از توضیحات اضافه در اینترنت خوانده نمی شوند و خواننده بر روی نکات کلیدی که پاسخ سوالات او هستند، تمرکز می نماید، لذا کاملا طبیعی است پرداختن به تهیه چکیده اصل است.

اما در هنگام تولید محتوا برای درج در صفحات اینترنت به نکاتی نیز باید توجه نمود و اصول خلاصه نویسی به درستی رعایت شوند. سئو و آوردن مطلب به صفحه اول جستجو و قرار دادن آن در ابتدای صفحه، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا اغلب خواننده ها تنها به مطالعه مطالب صدر لیست جستجو اکتفا می نمایند و به سراغ صفحات بعدی نمی روند.

مطالب حتی اگر در صفحات بعدی مفیدتر باشند؛ بازهم بدون رعایت سئو نمی توانند در مقابل دیدگان خواننده قرار گیرند، لذا در یک خلاصه نویسی اصولی در عین اینکه مطالب خلاصه می شوند و توضیحات اضافه حذف شده اند و همچنین بر روی مسائل کلیدی تمرکز شده است، باید جملات به گونه ای نوشته شوند که مسائل سئو رعایت شده و محتوا حاوی کلمات پرجستجویی باشد که کاربران به دنبال آن هستند. بنابراین جملات در چنین خلاصه نویسی سلیس، روان و جذاب هستند و سئو رعایت شده است. در همین راستا ایران تایپیست حساسیت ویژه ای داشت و کار خلاصه نویسی که سئو باید در آن رعایت شود به افراد باتجربه  ارجاع میدهد.

سوالات متداول

رعایت اصول خلاصه نویسی حرفه ای بر مبنای سئو  کمک می کند خلاصه تهیه شده در صدر لیست جستجو قرار گرفته و پربازدید باشد.

در اصول خلاصه نویسی بر مبنای سئو از یکسو کلیه نکات مهم و پر جستجو در متن گنجانده شده و از سوی دیگر به جذابیت متن توجه ویژه وجود دارد.

رعایت اصول خلاصه نویسی در متن سبب می شود  تمامی علامت گذاری ها انجام شده و مطالب طی یک نقشه ذهنی نوشته شوند؛ بنابراین کیفیت بسیار بالا است.

هزینه رعایت اصول خلاصه نویسی بر مبنای سئو بر اساس موضوع و تعداد کلمات و زمان تحویل برآورد می شود.


نویسنده: فرهاد محمدی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/5 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 393 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی مطابق سئو خلاصه نویسی اصولی خلاصه نویسی آنلاین قوانین سئو خلاصه نویسی تکنیک سئو خلاصه نویسی

دیدگاه کاربران

یحیی کمال پور | 1400-7-8 ساعت 14:51:13 امتیاز :

خلاصه هایی که برای سایتمون تهیه کردین عالی بود. کلی تو گوگل بالا اومدیم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :