پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

کاربرد ایلوستریتور در طراحی انواع بنر

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/21 ساعت 09:00:00 بازدید: 82 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه افراد زیادی برای طراحی بنر با ایلوستریتور به جای برنامه فتوشاپ اقدام می‌کنند. دلیل این افراد آن است که در برنامه ایلوستریتور شما از ابزارهای جدید و کاربردی بسیار زیادی استفاده می‌کنید. این نمونه از ابزارها به شما در سهولت انجام کارها و طراحی کمک می‌کنند. در این متن به کاربرد این نرم افزار در طراحی بنر، تفاوت­های آن با برنامه فتوشاپ و موارد متعدد دیگر میپردازیم.

کاربرد ایلوستریتور در طراحی انواع بنر

طراحی بنر با ایلوستریتور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آشنایی با نرم‌افزار ایلوستریتور

اگر برای طراحی بنر با ایلوستریتور اقدام می کنید خوب می‌دانید که برای طراحی پوسترها،  بنرها و حتی لوگوها، این نرم افزار از داده‌ها و اطلاعات ریاضی استفاده می‌کند.  فرمول‌های موجود در ریاضی به شما کمک می‌کنند تا در کشیدن منحنی‌ها، اشکال متنوع هندسی و غیره به بهترین شکل ممکن در این نرم‌افزار اقدام کنید. به همین منظور کلیه فرمول‌ها و محاسبات ریاضی انجام گرفته برای ساخت بنر با ایلوستریتور یک اصول پایه و منطقی داشته است. شما با زوم کردن بر روی جزئیات بنر طراحی شده خود کیفیت آثار کاهش پیدا نمی‌کند. این موضوع را می‌توانیم به عنوان یکی از ویژگی‌های مثبت نرم‌افزار مطرح ایلوستریتور معرفی کنیم.

طراحی بنر با ایلوستریتور به دلیل وجود آموزش‌های متعدد کار بسیار ساده و آسانی است. شرکت Adobe که سازنده اصلی نرم‌افزار ایلوستریتور می‌باشد بر آن بوده است تا مجموعه گرافیکی بی‌نظیری را تهیه و تولید کند. به همین منظور بسیاری از طراحان گرافیک برای طراحی وکتورها، کشیدن انواع جداول، کارتون ها، لوگوها و همچنین گراف‌های متنوع از نرم‌افزار ایلوستریتور استفاده می‌کنند. یک طراح به وسیله این نرم‌افزار می‌تواند ابتدا یک عکس یا یک فتوگراف را انتخاب کند. همچنین بر اساس فتوگراف انتخاب شده آبجکت‌ها و انتخاب‌های متنوعی را در این نرم‌افزار مشاهده نماید و یکی از آنها را انتخاب کند. بدین صورت شما به عنوان یک طراح می‌توانید در همان ابتدای کار با داشتن یک پلتفرم انتخابی به عنوان الگو رنگ‌های مد نظر را انتخاب کنید. موارد مختلف دیگر را نیز بر روی آن اعمال نمایید. در نتیجه در زمان طراحی هم در تایم طراحی و هم در هزینه لازم برای طراحی صرفه‌جویی نموده‌اید.

زمانی که قصد دارید برای طراحی بنر با ایلوستریتور اقدام کنید شما بدون هیچ­گونه وسیله‌ای مانند قلم طراحی، مدادهای طراحی و غیره اقدام نمایید. شما می توانید تنها با یک کامپیوتر ساده برای طراحی بنر اقدام کنید. همچنین پالت‌های متنوع رنگی موجود در این نرم‌افزار جذاب می‌تواند نیاز شما را در هر زمینه‌ای برای طراحی فراهم کند.  شما بدین صورت می‌توانید بهترین رنگ مد نظر را برای طراحی بنر خود انتخاب کنید و به وسیله رنگ‌های جذاب مخاطبین خود را جذب کنید.

کاربرد ایلوستریتور در طراحی انواع بنر

طراحی بنر برای سایت

همچنین شما در این نرم‌افزار می‌توانید لایه‌های متنوعی از اجزای مختلف یک بنر را طراحی کنید. برای ویرایش لازم بر روی یک قسمت و یک لایه از بنر بدون آنکه تاثیری بر روی لایه دیگر داشته باشد اقدام نمایید. وجود نقاط لنگر و همچنین snapping  به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانیم به سادگی خطوط و اشکال هندسی موجود را اعمال کنید. شما همچنین در این نرم‌افزار ویژه می‌توانید کتابخان­های از فونت‌های متنوع را مشاهده نمایید. در انتها هر فونتی را که مد نظر داشتید برای طراحی بنر خود مورد استفاده قرار دهید.

طراحی انواع بنر در ایلوستریتور

شما برای طراحی بنر با ایلوستریتور اقدام می‌کنید بدون آنکه بدانید چه نوعی از بنر را می‌خواهید تولید کنید. در چنین حالتی قطعاً نمی‌توانید از این برنامه بسیار پرکاربرد بهترین رنگ‌ها را جداسازی کنید و یا متنی عالی برای بنر خود طراحی نمایید.  به همین منظور شما باید در طراحی انواع بنر در ایلوستریتور بر اساس نوع بنر طراحی شده ویژگی‌های متنوع مانند رنگ بندی، متن، نحوه چیدمان اشکال هندسی و حتی نوع عکس را انتخاب نمایید. در زمینه طراحی انواع بنر در ایلوستریتور باز هم اگر اطلاعاتی در خصوص نحوه قراردهی متن و نحوه صحیح چیدمان نداشته باشید، قطعاً بنر شما با شکست مواجه خواهد شد. بهتر است برای آنکه بنر بی‌نظیری طراحی و تولید کنید در زمان طراحی و یا قبل از آن به نوع بنر توجه کنید.

برای طراحی بنر با ایلوستریتور در یک مراسم خاص مانند یک سمینار باید سرفصل‌های سمینار تان را در متن اختصاصی بنر جای دهید.  فردی که سخنران اصلی سمینار است و داستان حول محور این فرد می‌چرخد باید تصویر خود را بر روی بنر سمینار مشاهده کند. برای مثال سمینار شما یک سمینار روانشناسی است. باید یک عنوان بی‌نظیر برای آن انتخاب نمایید که داستان اصلی سمینار حول محور آن عنوان می‌چرخد. بسیاری از افراد که به این سمینار مراجعه می‌کنند برای دیدن روانشناسی که در این سمینار حضور دارد و صحبت می‌کند به آنجا مراجعه نمودند. به همین دلیل شما با قراردهی عکس آن فرد بر روی بنر نشان می‌دهید که بنر طراحی شده با ایلوستریتور که دارای نکات نوشتاری بسیاری مانند سرفصل صحبت‌های این فرد در سمینار است، توسط فرد خاطی مدیریت خواهد شد.

کاربرد ایلوستریتور در طراحی انواع بنر

طراحی بنر اینستاگرام

شما نه تنها برای بنرهای یک سمینار بلکه برای انواع طراحی بنر با ایلوستریتور می‌توانید به روش حرفه‌ای اقدام کنید.  بنرهای اینستاگرامی تهیه شده برای انواع ریلز،  استوری، پست‌ها،  بنر تبلیغاتی و … نیز می‌توانند توسط این نرم‌افزار عالی تهیه و تولید شوند. بنر تبلیغاتی تولید شده برای اینستاگرام و .. نیز توسط این پلتفرم تهیه و تولید می­شود.

اگر قصد دارید برای انواع طراحی بنر با ایلوستریتور اقدام نمایید، باید بدانید که آموزش‌های لازم می‌تواند به شما کمک کند تا در هر حوزه‌ای وارد شوید و به وسیله اطلاعات لازم در خصوص همان حوزه برای طراحی بنر مد نظر خود اقدام کنید. بررسی انواع نمونه کارهای تهیه شده توسط این نرم‌افزار می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نمونه بنر را تولید کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بررسی انواع نمونه کار طراحی بنر با ایلوستریتور

برای آنکه بتوانید به سادگی برای طراحی بنر با ایلوستریتور اقدام کنید بهترین کار آن است که انواع نمونه طراحی شده توسط این نرم‌افزار ویژه را مورد بررسی قرار دهید. با الهام از نمونه‌های طراحی و تولید شده موفق شما نیز می‌توانید بنر مخصوص خود را طراحی و تولید نمایید.

پس از بررسی طراحی بنر با ایلوستریتور مشاهده می­کنیم که میزان کیفیت بنر طراحی شده بالا است. برای مثال اگر طراحی انجام شده دارای اشکال هندسی است، اشکال هندسی چه در سمت چپ و چه در سمت راست با یکدیگر قرینه هستند. شکل قرینه آنها به گونه‌ای است که ابعاد و اندازه‌ها به صورت هلالی، مربع، مستطیل و غیره به یک اندازه می‌باشند. یکی از ویژگی‌های دیگر موجود پس از بررسی نمونه کارهای طراحی بنر توسط این نرم‌افزار آن است که متن‌های نگارش شده یا نوشته شده موجود در بنرهای طراحی شده دارای یک اندازه فاصله مشخص هستند. همچنین از فونت‌های متنوعی تولید می‌شوند. رنگ‌های زنده‌تر و همچنین جذاب‌تر موجود در بنرهای طراحی شده به گونه‌ای هستند. آن­ها نظر مخاطبین شما را چه برای تبلیغات باشد، چه برای اطلاع رسانی، جلب می‌کنند.

کاربرد ایلوستریتور در طراحی انواع بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

اگر قصد دارید برای طراحی بنر با ایلوستریتور اقدام کنید اما نمی‌دانید آیا این نرم‌افزار مناسب شماست یا خیر باید به مقایسه بنشینید. یک نمونه طراحی بنر برای یک شرکت را که توسط نرم‌افزار ایلوستریتور تولید شده است با بنر طراحی شده دیگر توسط نرم افزار فتوشاپ مقایسه کنید. در مقایسه ساده دو نمونه موجود متوجه می‌شوید که انواع نمونه کار طراحی بنر با ایلوستریتور زمان کمتری را به خود اختصاص داده است. کیفیت طراحی نهایی در زمان بسیار کم بیشتر از نمونه تولید شده با فتوشاپ است. به همین منظور اگر قصد دارید با سرعت بسیار بالایی و در مدت زمان کوتاهی بنر خود را طراحی و تولید نمایید بهترین گزینه برای شما نرم‌افزار ایلوستریتور برای طراحی انواع بنر تبلیغاتی،  بنر مغازه،  بنر اطلاع رسانی،  بنر اینستاگرامی و … می باشد.

طراحی بنر وب سایت در برنامه ایلوستریتور

یکی از انواع طراحی بنر با ایلوستریتور، بنر مخصوص وب سایت شماست.  زمانی که فردی به وب سایت شما مراجعه می‌کند تا برای خرید محصول یا دریافت خدمات از طریق آن اقدام کند،  با اطلاعات لازم در خصوص سایت شما در همان صفحه اول آشنا خواهد شد. در نظر داشته باشید که شما با طراحی بنر مناسبتی مد نظر خود و قرار دادن آن در سایتتان می‌توانید از درصدهای تخفیف تان برای ارائه خدمات و فروش محصولات، امکان و روش ثبت نام در قرعه کشی و … خریداران را آگاه سازید.

در نظر داشته باشید که هرچه طراحی بنر با ایلوستریتور برای سایت شما جذاب‌تر و منحصر به فرد تر باشد افراد بیشتری برای مشاهده محصولات موجود در سایت شما اقدام می‌کنند. به همین منظور طراحی‌های انجام شده توسط ایلوستریتور به شما این امکان را می‌دهند که شما بنرتان را در هر اندازه و ابعادی که مد نظر دارید طراحی و تولید کنید.  بدین صورت شما می‌توانید به سادگی بنر طراحی شده خود در هر قسمتی از صفحه سایت خود قرار دهید.  همچنین می‌توانید با قرار دادن یک قسمت مانند کلیک در بنر طراحی شده خود به عنوان صفحه فرود از بنر تان استفاده کنید. همچنین مخاطبین تان را که به سایتتان مراجعه کرده‌اند به صفحات دیگر برای دریافت خدمات متنوع راهنمایی کنید.

به همین منظور نه تنها بنر طراحی شده با نرم‌افزار ایلوستریتور به عنوان یک بنر تبلیغاتی شناخته می‌شود، بلکه شما می‌توانید از این بنر در سایت خود برای رسیدن مخاطبینتان به مقصد نهایی استفاده کنید.

کاربرد ایلوستریتور در طراحی انواع بنر

تفاوت طراحی با ایلوستریتور و فتوشاپ!!!

نکات و تکنیک‌های برتر برای ایجاد بنرهای جذاب و منحصر به فرد

اگر در زمینه طراحی بنر با ایلوستریتور از نمونه‌های موجود الگوبرداری کنید و نمونه‌ای همان گونه را تولید کنید قطعاً شما با کپی برداری کردن و قرار دادن بنرها به شکلی ضعیف عمل کرده‌اید. شما می‌توانید با در نظر داشتن نکات و تکنیک‌های برتر یک بنر منحصر به فرد و جذاب را تولید کنید که افراد دیگر آن را تولید نکردند. همین موضوع سبب می‌شود تا به دلیل خلاقیت بیش از اندازه مورد استفاده قرار گرفته در طراحی بنر مخاطبین شما نسبت به این بنر جذب شوند.

آنها سعی دارند تا با پیگیری بنر شما برای خرید محصولاتتان و یا دریافت خدمات متنوع از طریق سایت شما اقدام کنند.  همچنین اگر بنر طراحی شده شما برای بلاگرهای اینستاگرامی باشد و قصد داشته باشید از طریق این بنرها برای جذب فالوور اقدام کنید، این نمونه از بنرهای طراحی شده به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و تکنیک‌ها می‌توانند نظر بسیاری از افراد را جلب کنند.

برای طراحی بنر با ایلوستریتور شما در ابتدا باید دکمه Ctrl + N را فشار دهید تا بتوانید به یک صفحه جدید وارد شوید. در سند جدید باز شده شما می‌توانید ابعاد، اندازه نهایی فایل دانلود شده، افقی، عمودی بودن و موارد مختلف دیگر را بررسی کنید. برای آنکه بتوانید بهترین استفاده را داشته باشید باید صفحه‌ها و لایه‌های متنوعی را ایجاد کنید تا برای تنظیم و تولید هر قسمت در لایه‌های متنوع اقدام نمایید. سپس به لایه اصلی یا بنر اصلی آنها را انتقال دهید. سعی کنید از رنگ‌ها و توناژی‌های رنگی متناسب با برند خود برای طراحی اقدام کنید. ایلوستریتور در این زمینه به شما با نمونه‌های موجود کمک می‌کند تا بهترین رنگ را انتخاب نمایید.

استفاده از بهترین و جذابترین ایده­ها می تواند به شما در طراحی منحصربه فرد کمک کند. همچنین شما می­توانید از المان­های مربوط به سایت خود مانند لگو و ... برای تبلیغات در بنر استفاده نمایید. فردی در زمینه طراحی بنر با این نرم افزار برنده است که توانایی استفاده از ابزار­های متنوع را داشته باشد. همچنین باید بتواند هم نیاز خود را برطرف کند، هم باید مخاطب را مجاب نماید و هم باید اطلاعات صحیح را به مخاطبین برساند. شما باید در زمان طراحی از متن­های جنجالی که نظر مخاطبین را جلب می­نماید، استفاده کنید.

کاربرد ایلوستریتور در طراحی انواع بنر

بنر وب سایت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی گرافیکی

سوالات متداول

ابزارهای موجود و نمونه‌های موجود در ایلوستریتور سبب می شوند تا بتوانید بنر متنوع تری و البته با سرعت بالاتری تولید کنید.

شما می‌توانید برای طراحی بنر با ایلوستریتور در زمینه‌های متنوع مانند بنر تبلیغاتی، بنر اینستاگرامی، طراحی بنر وب سایت و غیر اقدام نمایید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های موجود در این نرم‌افزار آن است که شما می‌توانید در لایه‌های متنوع قسمت‌های مختلف یک بنر را تهیه کنید. همچنین برای ویرایش هر قسمت بدون دخالت قسمت دیگر اقدام نمایید.

بهتر است برای طراحی بنرهای تبلیغاتی و غیره از فونت‌های عالی استفاده نمایید. همچنین یک چهارچوب و یا داستان کلی برای بنر تان داشته باشید.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1403/1/21 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 82 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر با ایلوستریتور ساخت بنر با ایلوستریتور طراحی بنر با illustrator طراحی بنر در ایلوستریتور اصول طراحی بنر با ایلوستریتور

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :