سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ارتباط آلودگی هوا با سفارش آنلاین تایپ و ترجمه

تیتر تهران برای همه ناسالم است در کشور ما آشنا بوده و همواره صحبتهای بسیاری حول آن، بین عوام و متخصصان داخلی و خارجی صورت میگیرد. این روزها نیز پایتخت، مانند همیشه با افزایش سطح آلودگی هوا مواجه شده است. این پدیده بحرانی در سال های اخیر، بویژه در تابستان و بسیاری از روزهای پاییز و زمستان، تهران و بسیاری دیگر از کلان شهرهای ایران و یا جهان را درگیر کرده و بعلت آثار زیانبار متعددی که بر جسم و روح افراد به جای می گذارد، و گاها به مرگ نیز منجرب میشود، شدیدا مورد توجه قرار گرفته است.

 فعالیتهای انسانی از مهمترین عوامل ایجاد آلودگی بشمار میرود و آلودگي ناشي از وسايل نقليه و حمل و نقل یکی از فعالیتهای انسانی است که بی شک بزرگترین علت افزایش آلاینده ها در شهرهای پرجمعیت می باشد. سیگار نیز از دیگر منابع انتشار آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا توسط انسانهاست. روزانه صدها نفر انسان در معابر عمومی و خیابانها، با کشیدن سیگار به افزایش دودهای مضر کمک میکنند. بنابراین زمانی که سازمان هواشناسی کشور اعلام خطر میکند، اولین هشداری که داده میشود عدم خروج از منزل بویژه در ساعات بحرانی (11 تا 18) است، تا علاوه بر حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از قرار گرفتن در هوای آلوده،کاهش تردد و فعالیتهای انسانی نیز انجام شود.

اما این مورد مشکلاتی نیز در پی دارد. برای مثال، اکثر انسانها در روز برای رسیدگی به برخی از امور اساسی خود مجبور به خروج از منزل هستند. به اینگونه افراد توصیه شده که زمان فعالیت‌های بیرون را، به ساعات پس از غروب آفتاب و یا شب اختصاص دهند، اما این بازه زمانی برای برخی از اقشار جامعه مانند دانشجویان که با مراکز آموزشی و یا موسسات خدمات دانشجویی سروکار دارند مناسب نیست، زیرا اینگونه موسسات تایم کاری مشخصی دارند که معمولا تا قبل از غروب آفتاب تعطیل خواهند بود. بنابراین در این مواقع، با طرح برخی از سیاستگذاری های الکترونیک و آنلاین میتوان این معضل را براحتی برطرف کرد. به این ترتیب، علاوه بر حفظ سلامت اشخاص در روزهای آلوده، از ازدحام جمعیت و به طبع آن استفاده بی رویه از وسایل نقلیه و یا استعمال سیگار نیز جلوگیری میشود که این امر به کاهش آلودگی کمک بزرگی خواهد کرد. از طرفی، معضل افت کسب و کار حوزه های مختلف در روزهای آلوده با ایجاد خدمات آنلاین قابل جبران خواهد بود.

به همین منظور هلدینگ ایران تایپیست (Irantypist holding company) بعنوان بزرگترین و باتجربه ترین مرکز تایپ فوری، ترجمه تخصصی متون و تحقیقات دانشگاهی، با بکارگیری امکان ثبت سفارش و پیگیری آنلاین در سایت خود، علاوه بر کمک به حفظ سلامت مشتریان در روزای آلوده، کمک به کاهش تردد و ترافیک از طریق استقرار در منزل کرده است. بنابراین با سرمایه گذاریهای صحیح و استفاده از علوم روز مارکتینگ دنیا در بخش های مختلف کاری، می توان بطور موثری از افزایش آلودگی جلوگیری کرده و برای شهرومندان بوِیژه اشخصاصی با فاکتورهای خطر بیشتر، بسیار سودمند واقع شد.

 

شما نیز چنانچه در این روزها به حفظ سلامت خود علاقمندید، همین الان برای ثبت سفارش کلیک کنید و یا با با همکاران ما در موسسه تماس حاصل فرمایید. :) :)


ارتباط آلودگی هوا با سفارش آنلاین تایپ و ترجمه

سفارش آنلاین تایپ

سفارش آنلاین ترجمه
 



تهيه و تاليف: تيم توليد محتواي ايران تايپيست - مهسا قبادي ٢٥/٨/٩٥ ساعت ٠٩:٣٥


نویسنده: مینا ولدخانی تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴:۰۶ پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ تعداد بازدید: 950

کلمات کلیدی: آلودگی هوا هوای آلوده آلودگی هوای تهران الودگی و اینترنت سفارش اینترنتی وب سایتها

Link: /news/ارتباط-آلودگی-هوا-با-سفارش-آنلاین-تایپ-و-ترجمه4.html

دیدگاه کاربران

نازنین سلطانی :

سلام مرسی از شما بهترینید با آرزوی موفقیت های روز افزون

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.