سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رشد در کسب و کار با کمک یک کتاب

بدیهی است که هر فردی بخواهد در هر کاری که پیش گرفته است بهترین باشد و بتواند رشد و ترقی کرده و به درجات بالایی از کارش برسد. بی شک به منظور رسیدن به این هدف استفاده از تجارب سایرین و مطالعه کتابهایی که در زمینه چگونگی موفقیت و رشد به چاپ رسیده باشند، بسیار میتواند کمک کننده باشد. یکی از این کتابها «برنامه ریزی رشد بعد از راه اندازی کسب و کار» میباشد که توسط «معصومه امام وردی» تالیف و گرد آوری شده است و «انتشارات ارشدان» نیز آن را به چاپ رسانده است.

درباره کتاب:

کتاب حاضر در ۲۱۱ صفحه و با ۱۶ فصل در اختیار خوانندگان قرار گرفته است. این کتاب از شیوه های روش شناختی متفاوتی استفاده کرده است. مولف در وهله اول ادبیات پژوهشی گسترده ای را انجام داده است که توسط گروههای کانونی با نمايندگان صنعت دنبال میشدند. برای ادبیات پژوهشی، به دنبال پیشنهادهای وبستر و واتسون، از رويکرد ساختاريافته استفاده شده است. يعنی ابتدا، با استفاده از رشته های جستجو، استفاده از عبارات «مدل کسب و کار و نوآوری و خدمات و محصولات» و «نوآوری و خدمات و محصولات» در عنوان، از مقالات انگلیسی و بررسیهای مربوط به پايگاههای داده ای وب آو ساينسِ تامسون روترز ادبیات پژوهشی اولیه انجام شده است. در نهايت، برای شناسايی ابعاد و ايجاد برنامه ريزی رشد بعد از راه اندازی کسب و کار، کتاب حاضر ارائه شده است.

معصومه امام وردی

خواندن این کتاب برای تمام آنهایی که به دنبال رشد تجارت خود و پیشرفت میباشند، توصیه میشود.

فصول این کتاب به صورت تیتر وار به این ترتیب میباشند:

فصل اول: دنیای کسب و کار

فصل دوم: خلق پول و ثروت

فصل سوم: کلیات و تعاریف

فصل چهارم: برنامه ریزی رشد کسب و کار

فصل پنجم: تدوین استراتژی رشد

فصل ششم: استراتژی رقابتی

فصل هفتم: روندهای تاثیرگذار بر کار و شرکتها

فصل هشتم: تنوع سازمانها در ارتباط با مشتری

فصل نهم: هوش رقابتی

فصل دهم: تصمیم

فصل یازدهم: تبیین جایگاه فناوری اطلاعات در افزایش بهره وری سازمانی

فصل دوازدهم: بررسی مدلهای استراتژیک انگیزشی

فصل سیزدهم: ظرفیت سازی برای جذب فناوری

فصل چهاردهم: مدیریت زنجیره تامین، لجستیک

فصل پانزدهم: موانع خلاقیت در سازمانها

فصل شانزدهم: موانع رشد اخلاق حرفه ای در سازمانها

درباره مولف:

معصومه امام وردی در سال هزار و سیصد و شصت و چهار متولد شده و ساکن تهران میباشد. او که در مقطع فوق لیسانس و رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است هم اکنون به عنوان مدیر عامل شرکت سان تجهیز زمین مشغول به کار میباشد. وی هدف خود را از چاپ کتاب حاضر «ارتقای سطح علمی دانشجویان و مدیران» عنوان میدارد و مطالعه ی آن را برای مدیران سازمانها و نهادهای دولتی، مدیران شرکتها و دانشجویان مناسب میداند. او در پاسخ به سوال در مورد سرگرمیهای مورد علاقه اش به مطالعه، آشپزی و تماشای فیلم اشاره کرد. همچنین او به ورزشهای والیبال و کوهنوردی نیز علاقه مند میباشد. معصومه امام وردی خطاب به آنهایی که قصد پیشرفت و موفقیت در کار را دارند میگوید: «اراده کنید جزء بهترین‌ها شوید. وقتی در حیطۀ کاری خود یکی از بهترین‌ها شوید، پول نیز خودبه‌خود به سوی شما سرازیر خواهد شد».

او زندگی خود و رسیدن به جایگاه اکنونش را به طور کوتاه و البته صمیمانه اینگونه شرح میدهد:  «بعد از سالها تلاش و گذر از مصائبی مانند از دست دادن پدر و تکیه کردن به برادری که رفته رفته جای پدر را برایم پر کرده بود و نبودن او، که آن هم برایم دردی جانکاه بود و تصور فائق آمدن به این مصیبت برایم مشکل بود. لیکن به این باور رسیدم که روزها یکی پس از دیگری، با من و بدون من، با پدر و برادرم و بدون ایشان سپری خواهند شد و این مسیر ادامه خواهد داشت. پس من سعی برآن داشتم که این مجموعه را به یاد پدر و برادرم و البته مادرم که مثل کوه پشت من ایستاد، تقدیم کرده و قدردان زحمات ایشان باشم».

معصومه امام وردی به علاقه مندان به مطالعه کتابهایی در زمینه مدیریت، خواندن کتابهایی در رابطه با مدیریت کسب و کار، رشد فردی، انگیزشی، مشتری مداری، بازاریابی و فروش و تفکر استراتژیک را پیشنهاد میدهد.


نویسنده: تیم تولید محتوا تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰:۰۴ شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ تعداد بازدید: 1278

کلمات کلیدی: معصومه امام وردی برنامه ریزی رشد بعد از راه اندازی کسب و کار انتشارات ارشدان

Link: /news/رشد-در-کسب-و-کار-با-کمک-یک-کتاب5.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.